دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت به مناسبت هفته بهزیستی

صبح روز یکشنبه مورخ ٢٧ تیرماه و به مناسبت فرا رسیدن هفته ی بهزیستی دیدار دکتر نحوی نژاد به همراه جمعی از کارکنان اداره کل بهزیستی با حضرت آیت الله فلاحتی صورت گرفت.

در ابتدای این جلسه مدیرکل بهزیستی گیلان با یادآوری نقش و جایگاه شهید دکتر فیاض بخش در راستای تاسیس و راه اندازی سازمان بهزیستی بر اساس اصول ٢١ و ٢٩ قانون اساسی عنوان کرد: سازمان بهزیستی پس از گذشت بیش از چهار دهه، سه دوره ی کادر سازی، ظرفیت سازی و اعتماد به مردم را پشت سر گذاشته و امروزه با محوریت شفافیت، استفاده از فناوری ها و توجه به سلامت خانواده ها و محله محوری در حال فعالیت و ارائه ی خدمت به جامعه است.
دکتر نحوی نژاد با قدردانی از حمایت ها و پشتیبانی نماینده‌ی محترم ولی فقیه در استان از مجموعه ی بهزیستی افزود: همواره از نصایح و اندرزهای حضرت آیت الله فلاحتی در جهت بهبود خدمت رسانی به مردم استفاده نموده ایم.
در ادامه نماینده ی ولی فقیه در استان با تبریک فرارسیدن هفته ی بهزیستی و تشکر از خدمات کارکنان بهزیستی استان به جامعه ی هدف عنوان نمود: باید از تمام ظرفیت های مردمی در جهت کمک به اجرایی شدن رسالتهای سازمان بهزیستی در چارچوب نظارت های مستمر بهره برد.
حضرت آیت الله فلاحتی سازمان بهزیستی را متصدی اصلی نظام سالم سازی روح و جسم همه ی مردم دانست و در این راستا افرود: همانگونه که در نظام سلامت هم گفته می شود پیشگیری مقدم بر درمان است، در بهزیستی هم باید نگاه پیشگیرانه حاکم باشد.
وی ادامه داد: توجه ی ویژه به مباحث پیشگیرانه و آموزش های  مهارت زندگی بسیار در کاهش آسیب های اجتماعی موثر خواهد بود.
امام جمعه رشت گام اول پیشگیری از آسیب های اجتماعی را توجه به کانون و کیان خانواده ها دانست و خواستار طرح ریزی  مناسب و اجرای برنامه های فرهنگیِ درخور برای کودکان، به ویژه کودکانی که در خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب زندگی می کنند، شد.

کد خبر 40344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد