رباط کریم| بازدید رئیس بهزیستی از خانواده چهار قلو شترخواری

رئیس بهزیستی رباط کریم به همراه مسئولین اجتماعی و مشارکت‌های مردمی با خانواده‌ای که دارای فرزندان چهار قلو هستند، دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت هفته بهزیستی رئیس اداره بهزیستی رباط کریم در خصوص این دیدار اظهار داشت: حمایت از خانواده های آسیب‌پذیر که در سطح شهرستان وجود دارد، همواره دغدغه های اصلی مدیریت بهزیستی بوده است.

بهادر مهکی افزود: خانواده به عنوان کوچکترین و البته اصلی ترین نهاد اجتماعی مطرح است، از این رو چنانچه خانواده ای در فضای در معرض آسیب قرار گیرد، حوزه اجتماعی در صدد رفع بخشی از مشکلات و دور کردن خانواده از آسیب بر می‌آید چرا که فواید حاصل از آن به کل جامعه تعمیم داده می‌شود.

مهکی ادامه داد: خانواده ای که دارای فرزندان چند قلو باشند، به عنوان یکی از خانواده‌هایی که جامعه هدف اداره بهزیستی و نیاز به مساعدت و کمک دارند، مد نظر قرار گرفته و امروز همراه با معاونین محترم اجتماعی و مشارکت‌های مردمی با این خانواده دیدار کردیم تا در حد توان و بضاعت کمک هایی به آنها داشته باشیم و با استفاده از ظرفیت‌های سازمانی و برون سازمانی سنگی را از پیش پای آنها برداریم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: در این بازدید سبد کالا شامل اقلام بهداشتی،  خوراکی و پوشاک تحویل خانواده سد.

در پایان مهکی  با اشاره به اینکه این فرزندان چهارقلو دختر و خانواده دارای  منزل شخصی است و سرپرست خانواده کارگر ساده شرکت با حقوق قانون کار که نیاز شدید به پوشک، شیر خشک و کمک موردی جهت  تامین هزینه های نگهداری با توجه به شرایط تورمی حاکم بر شرایط اقتصادی دارند، گفت: مقرر شد جهت کمک به این خانواده با معاونین اجتماعی و مشارکت‌های مردمی استان نیز مکاتبه شود تا دغدغه‌های این خانواده در حد امکان مرتفع شود.

کد خبر 40326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد