اعلام برنامه‌های هفته بهزیستی شهرستان سنندج

به مناسبت هفته بهزیستی جلسه‌ای جهت  برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های این هفته با حضور رئیس و مسئولین واحدهای اجرایی بهزیستی سنندج مورخ ۲۰ تیرماه در سالن جلسات این اداره برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ،رئیس بهزیستی شهرستان ، در ابتدای جلسه ضمن تبریک به مناسبت هفته بهزیستی، گفت: با توجه به شیوع کرونا در سطح استان و شهر سنندج، رعایت پروتکل دقیق ضوابط بهداشتی ضروری است.

فاطمه محمدی تصریح کرد: برگزاری شایسته هفته بهزیستی و اجرای مطلوب برنامه‌ها با توجه به شعار آن(شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی) در جامعه هدف باید به بهترین نحو مطلوب صورت پذیرد.

  محمدی افزود:  با توجه به اهداف و مسئولیت مهم سازمان در مقابل جامعه هدف، به بکارگیری تمام ظرفیت اداره در ارائه خدمت رسانی به جامعه هدف از اقدامات و وظایف  بهزیستی خواهد بود که باید به درستی اجرا شود.

وی به اجرای برخی برنامه‌ها در هفته بهزیستی اشاره کردو افزود: افتتاح یکی از طرحهای اشتغالزایی، بازدید از کمپ بانوان و دیدار با رهجویان در هفته بهزیستی، بازدید از مراکز نگهداری دختران و دیدار با مددجویان، بازدید از کمپ‌های آقایان، افتتاح پارکینگ الکترونیکی اختصاص معلولین

بازدید از خانه سلامت و دیدار با مددجویان، برگزاری همایش پیاده روی بانوان شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان و تقدیر از نخبگان ورزشی و تحصیلی جامعه هدف

و غباررویی و عطرافشانی از مزار شهدا برخی از برنامه‌های هفته بهزیستی می‌باشند.

کد خبر 40324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد