به مناسبت هفته بهزیستی جلسه ای با نمایندگان معتمدین و خیرین سنندج برگزار شد

جلسه شورای مشارکتهای مردمی با حضور رئیس بهزیستی شهرستان سنندج، معاون مشارکتهای مردمی،  معاون ادارە و تعدادی از معتمدین شهرستان سنندج روز چهارشنبه مورخ ۱۶ تیر در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان در این جلسه حسین رسولی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کردستان، گفت: با توجه به زمینه‌های مختلف کمک خیرین و گستردگی دامنه ارتباطی اعضا در جامعه و  اولویت بندی و نیاز سنجی از سوی بهزیستی، لیست نیازمندان واقعی به رابط مجمع خیرین داده خواهد شد.

  مدیر بهزیستی شهرستان سنندج نیز ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور اعضای حاضر در جلسه، به اهمیت موضوع مشارکت در جهت نیل به توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در جامعه پرداختند و گفت: نیل اهداف بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای متولی رفاه اجتماعی که گروههای مختلف ( نیازمندان، افراد بی سرپرست ، و بدسرپرست و معلولین و ...) مخاطب وی می‌باشد بسیار مهم و ضروریست.

 فاطمه محمدی با بیان اینکه کمک رسانی به این قشر تنها با اتکا به اعتبارات سازمانی میسر نمی‌باشد، اظهار داشت:  گسترش فرهنگ مشارکت جهت نیل به برنامه رفاه اجتماعی از اولویت‌های کاری شورای مشارکت‌های مردمی است.

در ادامه این جلسه اعضا به بررسی و پیگیری مصوبات جلسه قبلی و ارائه‌ی گزارش و بررسی عملکرد واحد مشارکت‌های مردمی پرداختند و در خصوص تاسیس مجمع خیرین اعضا نظرات و دیدگاههای خود را ارائه نمودند.

در پایان جلسه نمایندگان مجمع نیز نظر و پیشنهادات خود را ارائه دادند و مواردی همچون ساماندهی NGO و موسسات غیرفعال و سودجو، ساماندهی، بازسازی و بکارگیری املاک و اراضی اهدایی در جهت اشتغال زایی مددجویان و... مطرح گردید.

کد خبر 40322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد