در رسانه| افزایش ۳ برابری تماس با سامانه 123 اورژانس اجتماعی ایلام

مدیر کل بهزیستی ایلام‌ گفت:۱۱ هزار۷۷ نفر از مردم این استان طی سال ۹۹ با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی این اداره کل تماس گرفتند .

به گزارش تابناک ایلام ؛ زهرا همتی در نشست خبری کارگروه مجازی رسانه ای کرونا اظهار داشت: این تعداد تماس نسبت به سال ۹۸ که ۴ هزار مورد بوده ، ۳ برابر افزایش داشته است .

وی با بیان اینکه بیشترین افراد تماس گیرنده با خط ۱۲۳ مربوط به زنان و دختران در معرض آسیب است، یادآور شد: در سال ۹۸ واحد های سیار اورژانس اجتماعی ایلام یک هزار ۴۹ مورد ماموریت انجام داده که در سال ۹۹ این تعداد ماموریت به ۲هزار و ۴۹ مورد افزایش یافت .

همتی تاکید کرد: عمده مشکلاتی افرادی که تماس با اورژانس اجتماعی گرفته اند با مداخله مددکار در  محل حل شده و مورادی نیز به مراکز نگهداری این اداره کل انتقال داده شده است .

وی افزود : اورژانس اجتماعی این اداره کل ۲۴ ساعته فعالیت داشته و مشاوران و مددکاران این مرکز در سه نوبت کاری صبح، عصر و شب مشغول ارایه خدمت به مراجعان هستند.

همتی بیان داشت : خط ۱۲۳ بصورت شبانه روزی کل استان را پوشش داده بطوریکه در صورت هرگونه تماس در کوتاه ترین فرصت با واحدهای مربوطه در شهرستان ها اقدام و ارجاع صورت می گیرد./م

کد خبر 40291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد