افتتاح انجمن معلولین در شهرستان گرمسار در ششمین روز از هفته بهزیستی

آگاهسازی و توانمندی توانخواهان از مهم ترین خدمات به این بخش از جامعه هدف بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان انجمن معلولین شهرستان در ششمین روز از هفته بهزیستی باحضور  علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان، معاون توانبخشی  بصورت ویدئو کنفرانس  افتتاح شد.

محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار به همراه کارشناسان تخصصی در محل افتتاحیه انجمن معلولین حضور یافت.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا از تلاش  و فعالیتهای رئیس و کارکنان اداره بهزیستی تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: حوزه توانبخشی با توجه با گستردگی فعالیتهایی که دارد نیازمند مشارکت و تعامل بیشتر در بخش های درون سازمانی و برون سازمانی است و خدمت به معلولین در این راستا بیش از پیش نیازمند تعامل است.

 مدیر کل بهزیستی استان سمنان در تاکید بر اهداف تاسیس انجمن  مبنی بر  ارائه خدمات حمایتی  و معیشتی در ابعاد مختلف خواستار توانمندی جامعه هدف و ارتقاء و آگاهسازی  جامعه هدف  خواستار شد.

محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار در این افتتاحیه و در تکمیل بیانات مدیر کل بهزیستی استان سمنان بیان داشت: انجمن جامعه معلولین به عنوان یک مؤسسه تحت نظارت جمله بهزیستی از  اقدامات خوبی است که می تواند در مسیر کمک به معلولین در تمام عرصه ها کمک شایانی به جامعه هدف بهزیستی  داشته باشد و با استفاده از نیروهای خوب در سطح شهر و با همت خود معلولان می توان در این زمینه گامهای مؤثری  برداشته شود.

لازم به ذکر است انجمن معلولین در شهرستان گرمسار با دارا  بودن ۷ عضو اصلی  و ۴۰ نفر عضو از توانخواهان  آغاز به کار کرد .

کد خبر 40270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد