خدمت در بهزیستی کاری انسانی و ارزشی است که رضایت الهی را بدنبال دارد

استاندار قزوین گفت: خدمت رسانی در بهزیستی به مددجویان، معلولان و آسیب دیدگان اجتماعی، حرکتی انسانی، ارزشمند و معنوی است که رضایت الهی را بدنبال دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین  هدایت الله جمالی پور روز شنبه در بازدید از اداره کل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: یکی از توصیه های مهم دین دستگیری از ضعفا، مستمندان و نیازمندان است و هر کسی این کار را انجام دهد نزد خدا پاداش بزرگ و جایگاهی رفیع دارد و این فرصت فراهم شده تا کارکنان بهزیستی بتوانید به این بندگان خوب خدا خدمت کنند.
وی افزود: خدمت در بهزیستی به دلیل مخاطبان، توقعات به جای آنها و شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت است و این کار نیاز به صبوری و تزکیه نفس و روح دارد که خوشبختانه در بین کارمندان بهزیستی وجود دارد.
این مسوول گفت: مجموعه مدیران استان قزوین تلاش کرده شرایط مناسبت تری را برای دستگاه های اجرایی در زمینه اعتبارات و بودجه فراهم کنند که نتیجه آن افزایش رضایتمندی در سازمان بهزیستی است.
جمالی پور با اشاره به اینکه استان قزوین با مشکلات جدی اعتباراتی و بودجه ای رو به رو بود، اضافه کرد: یک دوره ای پول و اعتبار زیادی در کشور وجود داشت ولی با این وجود سهم این استان از این منابع چشمگیری نبود و بودجه متناسب با ظرفیت وضعیت ارتقا پیدا نکرده بود.
وی اظهار داشت: در همین شرایط با توجه به بررسی انجام شده سعی شد سازمان برنامه و بودجه را به اصلاح بودجه متقاعد کنیم و امروز بودجه استان قزوین نسبت به سال ۹۸ نزدیک به سه برابر شده که اتفاق بسیار نادر در سطح کشور است.
استاندار قزوین گفت: امسال بودجه قزوین از بسیاری استان ها بالاتر است که با لطف خدا و پیگیری های جدی استانداری و سازمان برنامه بودجه امسال شرایط بهتری برای دستگاه های اجرایی رقم خواهد خورد.
جمالی پور افزود: امروز در استان قزوین شرایط خوبی است و وحدت و تعامل خوبی با نمایندگان مجلس به دور از هیاهو و حاشیه وجود دارد و در استان قزوین یک فضای تلاش، تعامل و همکاری به وجود آمده است که بسیار ارزشمند می باشد.
استاندار قزوین اضافه کرد: تلاش خبرنگاران در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است و خبرنگاران بدور از حاشیه و به صورت واقعی اخبار را منعکس کردند که بسیار ارزشمند است.

کد خبر 40255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد