مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه مرکز استان شد

همزمان با هفته بهزیستی مدیرکل این سازمان به عنوان سخنران پیش از خطبه نمازجمعه مرکز استان به تشریح فعالیتهای و برنامه های بهزیستی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، نرگس عسگری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به حمایت بهزیستی از 43 هزار نفر مردم در استان، گفت: از این تعداد چهارده هزار و 861 نفر مستمری ماهیانه دریافت می کنند و مابقی از سایر خدمات بهزیستی بهره می برند.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: از سال گذشته برای ارائه خدمات با کیفیت، سازمان بهزیستی اقدام به راه اندازی 36 مرکز مثبت زندگی نموده است که در واقع این مراکز به عنوان بهزیستی های کوچک کلیه خدمات را در نزدیک ترین محل به زندگی افراد ارائه می دهند.

عسگری با اشاره به توانمندی های ویژه جامعه هدف خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد تحت حمایت دارای تحصیلات بالا هستند که بهزیستی برای ادامه تحصیل این گروه، هزینه ها و شهریه دانشگاه آنها را پرداخت می نماید و در سال گذشته برای نزدیک به هزار نفر از افراد تحت حمایت شهریه دانشگاه پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر از زحمات کلیه کارکنان، مدیران و کارشناسان مراکز، موسسات دولتی و غیردولتی، شرکای اجتماعی و مسئولین دستگاههای اجرایی که همواره  در کنارسازمان بهزیستی بوده اند، اظهار داشت: این اداره کل در اجرای سیاست ها و برنامه های خود نیاز به توجه ویژه در  بحث مناسب سازی و اشتغال جامعه هدف دارد.

برپایی میزخدمت و غرفه های اطلاع رسانی در محل مصلی نماز جمعه و دیدار مردمی با مردم از برنامه های بهزیستی در نماز جمعه مرکز استان بود.

کد خبر 40247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد