ساوجبلاغ | نشست خبری رئیس بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ و اصحاب رسانه

روز شنبه مورخ ۲۶ تیر ماه نشست خبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ و اصحاب محترم رسانه با حضور جمعی از خبرنگاران و فعّالان عرصه خبر اعمّ از خبرنگار روزنامه اقتصاد ملی، جهان صنعت، رسالت، البرز فردا، ایرنا، جمهوری اسلامی، ساوجبلاغ نیوز، ستاره صبح در محل دفتر رئیس اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز،  رئیس بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ضمن خوش آمد گویی به خبرنگاران و حاضرین در جلسه، در ابتدا گزارش مبسوطی از  فعالیتهای سازمان بهزیستی و خدماتی که جامعه هدف ارائه می گردد را عنوان نمود.

«فرهاد پادری ثانی» رئیس بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: در سالهای اخیر اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ در زمینه های مختلف اعم از امور فرهنگی،  پویش پازل همدلی و ... موفق به کسب رتبه های برتر شده است.

وی در خصوص شرح وظایف و اقدامات حوزه ها و دفاتر مختلف اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ و همچنین موانع، مشکلات و چالشهای موجود در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف و سایر اقشار جامعه مواردی را بیان نمود.

در پایان این نشست رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم اصحاب رسانه، لوح سپاس و کارت هدیه ای تقدیم این عزیزان کرد.

در پایان خبرنگاران و فعالان خبری پس از اتمام جلسه از نمایشگاه صنایع دستی مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ که در سالن اجتماعات و به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شده است بازدید کردند.

کد خبر 40240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد