در رسانه|صدای مشاور، صدای آرامش / با سامانه تلفنی ۱۴۸۰تماس بگیرید؛ پاسخگوی مشکلات شماست!

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی استان ایلام، با بیان اینکه خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰در دو نوبت صبح و عصر( ۲۲-۸) پاسخگوی مشکلات تماس گیرندگان است گفت: در این خدمت افرادی که مشکلی در زمینه‌های خانوادگی، روانی، شغلی، تحصیلی و … دارند با شماره تلفن ۱۴۸۰ تماس می‌گیرند و مشاوران و روان‌شناسان آموزش دیده با استفاده از فنون و مهارت‌های مشاوره تلفنی، به فرد خدمات مشاوره ارائه می‌دهند.

به گزارش مهران‌نیوز، فروزان افسرده، پیش از ظهر امروز شنبه (۱۴۰۰/۴/۲۶) در نشست با اصحاب رسانه، (تور رسانه‌ای بازدید از مرکز مشاوره بهزیستی ایلام) در محل مرکز مشاوره بهزیستی استان ایلام  با اشاره به خدمات مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی، اظهار کرد: مشاوره تلفنی تعامل کلامی بین تماس گیرنده و یک مشاور در جهت شناخت مشکل تماس گیرنده است.
وی گفت: مشاوران در مراکز از طریق گوش دادن، همدلی، حمایت و پیگیری مشکل تماس گیرنده سعی دارند راه‌کارهای مناسب را برای حل مشکل ارائه کنند.
وی خاطرنشان کرد: خط مشاوره تلفنی به شماره ۱۴۸۰از ساعت ۸صبح تا ۲۲ پاسخگوی مشکلات تماس گیرندگان در زمینه‌های پیش از ازدواج، خانواده، کودک و نوجوان، زناشویی، طلاق، تحصیلی ، شغلی و…. است.

معاون بهزیستی استان ایلام گفت: خدمات در مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ به صورت تماس تلفنی است و بیشترین تماس‌ها در حوزه اختلاف خانوادگی و مشکلات زوجین  است.
وی  با بیان اینکه خدمات مرکز مشاوره رایگان بوده و تنها بخش اندکی از هزینه تماس بر عهده تماس گیرنده است، گفت: ۱۴۸۰شماره چهار رقمی است که نیازی به گرفتن کد و یا پیش شماره ندارد.
معاون بهزیستی ایلام، ناشناخته ماندن تماس گیرنده، رایگان بودن، خدمت رسانی، سهولت دسترسی به خدمات مشاوره و ارائه خدمات در نقاط دوردست را از جمله مزایای مشاوره تلفنی عنوان کرد.

وی افزود: همچنین  در این مرکز، مشاوره حضوری و چهره به چهره با افراد داوطلب که با مشکلات عدیده روانشناختی دست و پنجه نرم می‌کنند با کم‌ترین هزینه انجام می‌شود.

کد خبر 40221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد

آخرین فعالیت ها

پربازدیدهای کشور