کرمانی ها پرچمدار تمدن ایران هستند

به گزارش روایط عمومی بهزیستی استان کرمان آیین اعزام تیم پارا المپیک کرمان به رقابت‌های ۲۰۲۰ توکیو با حضور دکتر زینی‌وند استاندار کرمان برگزار و تنی چند از مسئولین برگزار گردید و با اهدای ۱۰ سکه بهار آزادی و لوح سپاس از زهرا نعمتی، سینا منشازاده، سعید افروز، منصور پورمیرزایی و سیدمهدی شاهرخی تجلیل شد.

درابتدای این مراسم علی زینی وند استاندار کرمان با آرزوی موفقیت و کسب مدال طلا توسط تیم کرمان گفت: کرمان آوازه‌های چندوجهی دارد و باید تلاش کرد در این سرزمین اسطوره‌ای پرافتخار، میراث داران در خور شانِ این سابقه فرهنگی، تاریخی، تمدنی و ورزشی باشیم.
وی افزود: پیوستگی در تکرار افتخارات و تاریخ‌سازی ایران که استان کرمان از قطعه‌های مهم آن است، رسالت سنگینی است که نیاز به تلاش بیشتر دارد.
استاندار کرمان تصریح کرد: کرمان روایات افتخارآمیزی در مقاطع گوناگون دارد. در تورق تاریخ انقلاب نیز بخش قطوری از آن توسط کرمانی‌ها رقم خورده است. پرچم کرمانی‌ها در تمدن ایران بالاست و اوج این اهتزاز هم سپهبد شهید سلیمانی است.
زینی‌وند با بیان اینکه قهرمانان مختص به نسل خاصی نیستند، بلکه روایت پیوسته تاریخ بشریت هستند، ابراز داشت: در همه اعصار و با هر گرایشی و تفکری در نسل‌های آینده، ناگفته‌های تاریخ این سرزمین عظیم روایت می‌شود و روایت‌های سردار سلیمانی نسل‌های بعد را هم سربلند نگه می‌دارد.
استاندار کرمان خطاب به تیم پاراالمپیک کرمان گفت: شما نمایندگان شایسته‌ای برای این سرزمین کهن در وضعیت امروز آن هستید و مطمئنم با این انرژی موفق می‌شوید.
زینی‌وند تصریح کرد: همه ورزشکاران کرمان شناخته شده و افتخار ایران هستند. کاروان کیفی که به رقابت‌های ۲۰۲۰ اعزام می‌شود، افتخارآفرین خواهند بود و حتما دعای خیر مردم بدرقه راهتان است.
استاندار کرمان با آرزوی موفقیت برای تیم اعزامی کرمان به پارالمپیک ۲۰۲۰ از جوایز ویژه برای مدال آوران طلا،   نقره و برنز در این رقابت‌ها خبر داد.
مهدی نخعی رئیس هیات جانبازان و معلولان کرمان نیز به ظرفیت و توان استان در سطوح بالای ورزشی اشاره داشته و گفت: خانواده ورزشکاران نهایت سعی و تلاش خود را برای گذر از سختی‌های فراوان جهت رسیدن به این سهیمه گذاشته‌اند. وی افزود :استان کرمان همواره در ورزش های مربوط به جانبازان و معلولین پیشرو بوده است و این نشان از همت والای بچه های کرمان دارد
زهرا نعمتی پرچمدار رقابت‌های پارالمپیک  ۲۰۲۰ توکیو هم، برگزاری این مراسم را موجب دلگرمی و انگیزه بیشتر برای قهرمانان ورزشی دانست و گفت: کرونا ضربه شدیدی به بخش ورزش  وارد کرده و این دوره تعداد کمتری از ورزشکاران توانستند در رقابت‌ها حضور یابند.

کرمانی ها پرچمدار تمدن ایران هستند

کرمانی ها پرچمدار تمدن ایران هستند

کرمانی ها پرچمدار تمدن ایران هستند

کرمانی ها پرچمدار تمدن ایران هستند

کرمانی ها پرچمدار تمدن ایران هستند

کرمانی ها پرچمدار تمدن ایران هستند

کرمانی ها پرچمدار تمدن ایران هستند

کد خبر 40220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد