بدرقه قهرمان استان قم به المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۱ ژاپن/ تاکید استاندار قم بر حمایت دستگاه های دولتی از قهرمانان ورزشی استان قم

استاندار قم در مراسم بدرقه قهرمان استان قم به المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۱ ژاپن بر حمایت دستگاه های دولتی از قهرمانان ورزشی استان قم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در مراسم بدرقه قهرمان استان قم به المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۱ ژاپن طی سخنانی، سرمایه های انسانی را از مهمترین دارایی های هر کشوری دانست و افزود: قهرمانان ورزشی از مهمترین و ارزشمندترین سرمایه های انسانی کشورهای هستند.

استاندار قم دیپلماسی فرهنگی را یکی از عرصه های رقابت کشورها دانست و گفت: سرمایه ی ورزشی هر ملتی می توانند به کمک دیپلماسی آمده و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

سرمست همچنین پایبندی به اخلاق پهلوانی را از دیگر ویژگی های ورزشکاران ایرانی دانست و تصریح کرد: برخورداری از فرهنگ غنی اسلامی پیروزی ورزشکاران ایرانی را به کام مردم شیرین تر خواهد کرد.

استاندار قم خاطرنشان کرد:مدیران دستگاه های دولتی استان قم شایسته است در حمایت از قهرمانان و مدال آوران استان قم اهتمام ویژه داشته باشند .

کد خبر 40203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد