ضرورت پیگیری مسئولان بهزیستی جهت مناسب سازی فضاها و مبلمان شهری برای معلولین و سالمندان

استاندار قم تلاش برای فعال نمودن موسسات خیریه را ضروری دانست و اظهار کرد: بایستی با تجمیع فعالیت های این موسسات، آنها را جهت دهی کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست به مدیران بهزیستی استان قم که به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه آسیب پذیرترین قشر جامعه تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند گفت: خدمت به این عزیزان دارای اجر اخروی برای دست اندرکاران این سازمان است.
سرمست بیان کرد: خدمت به اقشار و آسیب پذیر نیازمند انگیزه های اخروی است و همین مسئله موجب توفیق در انجام رسالت ها در حوزه ی بهزیستی می شود.
استاندار قم تلاش برای فعال نمودن موسسات خیریه را ضروری دانست و اظهار کرد: بایستی با جلب مشارکت و فعالیت های این موسسات، آنها را تقویت کنیم.
وی با بیان اینکه جامعه ی ایران رو به پیرتر شدن است افزود: بایستی در کنار تلاش جهت بهبود نرخ رشد جمعیت، برای برنامه های تامین اجتماعی و رفاه سالمندان در دهه های آتی برنامه ریزی شود.
استاندار قم با تاکید بر پیش بینی تدابیر لازم برای زیست بهتر سالمندان و معلولین ادامه داد: در طراحی فضاها و مبلمان شهری بایستی به نیازهای معلولین و سالمندان توجه ویژه شود که تحقق این امر پیگیری ویژه مدیران بهزیستی را می طلبد.
سرمست با اشاره به وظایف محول شده به بهزیستی تصریح کرد: بایستی نتیجه ی عملکرد مدیران در حوزه های مختلف مددکاری اجتماعی ماندگار باشد.

کد خبر 40202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد