اشتغال گروه‌های هدف بهزیستی در طرح‌های کارفرمایی رونق می‌گیرد

دکتر علیرضا حاجیوین مدیرکل بهزیستی به همراه معاون مشارکت‌ها و اشتغال اداره کل و مشاور مدیرکل در امور اجرایی در پنجمین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی از طرح‌ کارفرمایی شرکت صنعتی راد جهان مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کردند

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیرکل بهزیستی به اتفاق معاون مشارکت‌ها و اشتغال اداره کل و مشاور مدیرکل در امور اجرایی در پنجمین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی از طرح‌ کارفرمایی شرکت صنعتی راد جهان مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید به عمل آوردند.
دکتر حاجیونی ضمن تشکر از نگاه بلند کارفرمای این طرح که بستر و موجبات اشتغال ۱۷ نفر از گروه‌های هدف بهزیستی را در فاز اول طرح خود  فراهم آورده‌اند گفت:توانمندسازی و خودکفا نمودن مددجویان با طرح‌های کارفرمایی می‌تواند به رونق اقتصادی و زمینه کسب و کار پایدار آنان بیافزاید و  باعث کاهش وابستگی آنان به دستگاه‌های حمایتی شود .
وی اظهار داشت: ظرفیت و پتانسیل های مجود در سطح استان می‌تواند بستر خوبی برای اشتغال افراد جویای کار ایجاد نماید که تلاش می نماییم با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در کنار اعطاء تسهیلات قرض الحسنه و مشوق های حمایتی گروه‌های هدف جویای کار بیشتری مشغول به کار نماییم.
 مدیر کل بهزیستی استان  ابراز داشت: با توجه به هم افزایی های صورت گرفته در سطح استان به ویژه تفاهم نامه منعقد شده  بین منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و اداره کل فنی و حرفه ای امسال بتوانیم شاهد مهارت افزایی و ایجاد اشتغال پایداری برای گروه‌های هدف تحت پوشش از جمله معلولین ، زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنان باشیم.
حیدری کارفرمای شرکت صنعتی راد جهان نیز خاطر نشان کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری صورت گرفته و تجهیزات لازم و جدید  خریداری شده در چندین طرح کارگاهی مستقر در منطقه اقتصادی بوشهر، بتوانیم تا ظرفیت ۵۰۰ نفر مشغول به کار نماییم

کارفرمای شرکت صنعتی راد جهان ادامه داد:خیلی خرسند هستم که بتوانم با بهره‌گیری از مهارت و حرفه‌آموزی مددجویان تحت پوشش بهزیستی موجبات اشتغال تعداد زیادی از این عزیزان را فراهم نمایم .
معاون مشارکت ها و اشتغال اداره کل بهزیستی نیز در ادامه گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده قبلی و آماده‌سازی های شغلی ایجاد شده در بین گروه‌های هدف قصد داریم بخشی از جویندگان کار واجد شرایط را در طرح‌های کارفرمایی راغب و فعال مشغول به کار نماییم.
علیرضا هوشیار ابراز امیدواری نمود: با توجه به بستر خوب فراهم شده از جمله تخصیص بیش از ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی در سال جاری در کنار مشوق‌های حمایتی  از جمله پرداخت حق بیمه سهم کارفرما یی ، انشالله سال خوبی برای اشتغال پایدار این عزیزان در  طرح های کارفرمایی در سطح استان باشیم .
وی در خاتمه گفت: در سال گذشته بیش از ۱۲۴۰ شغل جدید جهت گروه‌های هدف ایجاد و در سامانه اشتغال ثبت گردید که درصد نسبت به تعهد ایجاد شده بهزیستی استان رشد داشته است.
 لازم به ذکر است در پایان این بازدید با اهداء لوح سپاس توسط مدیر کل بهزیستی استان از نگاه بلند و ارزشمند کارفرمای طرح تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 40194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد