فردیس | رئیس بهزیستی شهرستان فردیس از زحمات و مساعی همکاران خود تقدیر کرد

امروز شنبه مورخ ۲۶ تیرماه «احمد محمد زاده» رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس ضمن تبریک و اهداء لوح سپاس به همکارانش، با مراجعه به کلیه ی دفاتر و حوزه های تخصصی این اداره، از زحمات و مساعی این عزیزان در اداره بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ،رئیس اداره بهزیستی فردیس در این مراسم با تشکر از زحمات کارکنان این نهاد در سال گذشته،اظهار داشت بهزیستی نمادی از ارائه خدمات مطلوب به افراد با شرایط خاص است و در این رهگذر از افرادی که زمینه ساز تحقق این مهم شده اند و در سال جدید بر این روند، استوار خواهند ماند، تشکر می کنم.
«احمد محمد زاده» در ادامه اظهار داشت: بهزیستی، طرح و برنامه های مختلفی دارد که تشویق و ترغیب کارکنان می تواند آن را در راه نیل به اهداف سازمانی موفّق بدارد و بهره مندی بهینه ای شامل گروه هدف این نهاد مدنی گردد.
گفتنی است؛ در این مراسم تمامی کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان فردیس حضور داشتند و جملگی مورد تفقّد رئیس این اداره قرار گرفتند.
محمد زاده در پایان گفت :اینجانب وظیفه خود می دانم که از شکوه اقدام ارزنده و جهادگونه شما همراهان گرامی قدردانی نمایم. گرچه جلوه اینهمه از خودگذشتگی  را هیچ جبرانی نیست، مگر توجه و رحمت پروردگار باریتعالی دعای خیر مردم بدرقه راهتان است و از صمیم قلب آرزو می کنم در پناه حضرت حق سلامت، شاد و پیروز باشید.

کد خبر 40187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد