نشست سرپرست بهزیستی هرمزگان با نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

در پنجمین روز از هفته بهزیستی ؛ احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در بهزیستی با سرپرست بهزیستی هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست بهزیستی هرمزگان در این نشست با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت بزرگداشت هفته بهزیستی در ادارات بهزیستی سراسر استان، هدف از برگزاری این گونه نمایشگاه ها را شناساندن توانایی و هنر معلولان و مددجویان بهزیستی به ویژه در رشته صنایع دستی عنوان کرد و افزود : در راستای کمک به اشتغال پایدار و ایجاد درآمد برای مددجویان و همچنین ایجاد بستری برای عرضه و فروش و خرید تضمینی محصولات تولیدی با بانک ها و دستگاههای مرتبط رایزنی و تعاملات خوبی صورت گرفته است.
احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک هفته بهزیستی و تقدیر از کارکنان خدوم بهزیستی در خدمت رسانی به نیازمندان ، آسیب دیدگان و افراد دارای معلولیت ، به پتانسیل بالای جامعه هدف بهزیستی در عرصه های مختلف اشاره داشت و گفت : بی شک خدمت صادقانه و پیگیری دلسوزانه مسئولین و کارکنان بهزیستی تاثیری شگرف در شکوفایی این استعدادها داشته است.
وی حمایت از تولید کنندگان و ایجاد بازار کار را یکی از وظایف دولت دانست و گفت در صورتی که همراهی خوبی با بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی صورت گیرد بی شک هرخانه تبدیل به یک کارگاه برای تولید و شکوفایی استعدادهای بالقوه هنرمندان هرمزگانی خواهد شد.
گفتنی است نماینده مردم هرمزگان در حاشیه نشست از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی مددجویان بازدید بعمل آورد.
در این نمایشگاه گوشه ای از توانمندی های مددجویان بهزیستی هرمزگان در زمینه صنایع دستی و ساخت انواع وسایل چوبی ،چرمی ، لباس های بومی محلی ، عروسک و ... به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 40168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد