پیام استاندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی

استاندار اصفهان با صدور پیامی؛ هفته بهزیستی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان با صدور پیامی هفته بهزیستی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بسط عدالت اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی اقشار مختلف مردم از اهداف والای انقلاب اسلامی بوده که از بدو پیروزی این نهضت شکوهمند تاکنون بیش از چهار دهه از عمر با برکت آن می‌گذرد و همواره سرلوحه کار مسئولان و متولیان امر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته است.

در این راستا بهزیستی به عنوان نهادی مقدس و ارزشمند که در ارتباط مستقیم با خانواده‌های آسیب‌پذیر و معلولان عزیز می‌باشد، همواره تلاش کرده تا با حفظ کرامت و شخصیت انسانی جامعه هدف در راستای زدودن بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های آنان تلاش کند و کارنامه درخشانی از خود به نمایش بگذارد.

این سازمان با هدف بهبود زندگی افراد و گروه‌های آسیب‌پذیر در جهت کاستن از آسیب‌ها و مشکلات جامعه هدف گام‌های موثری برداشته و رسالت خود را با ایجاد زندگی آبرومندانه مردم سرزمین‌مان دنبال می‌نماید و آثار مثبت اقدامات و فعالیت‌های آنان بر همگان مبرهن است.

اینجانب فرارسیدن هفته بهزیستی را به تمامی زحمت‌کشان خدوم و مهروزان دلسوز، مسئولان، کارکنان و مددکاران بهزیستی استان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روز افزون همکاران را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم. 

                                                                                  دکتر عباس رضایی

                                                                                   استاندار اصفهان

کد خبر 40126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد