۸۱ منزل مسکونی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

همزمان با افتتاح ۲ هزار و ۷۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی کشور، ۸۱ منزل مسکونی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی علی عرب نژاد، روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه در مراسم افتتاح همزمان دو هزار و ۷۵ واحد مسکونی افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی کشور که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته ۲ هزار و ۹۸۶ واحد مسکونی در استان خراسان جنوبی احداث شده است که از این تعداد دو هزار و ۲۷۹ واحد به متقاضیان تحویل داده شده است و مابقی در مراحل انتهایی ساخت قرار دارند، امروز نیز ۸۱ واحد فردا به متقاضیان واگذار شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: تعداد واحدهای قابل واگذاری به جامعه هدف در هفته بهزیستی ۸۱ واحد است که در مجموع بابت این واحدها ۱۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون  ریال کمک بلاعوض سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه از ۸۱ واحد افتتاحی در هفته بهزیستی، دو واحد مربوط به خانواده‌ای دو معلول و یک واحد برای خانواده ایتام تحت حمایت و مابقی مربوط به سایر معلولین و مددجویان تحت حمایت است، افزود: واحدهای مذکور دارای ۶۰ متر زیربنا و با کمک‌ های بلاعوض تسهیلات بانکی و آورده اعضا ساخته و واگذار شده است.

وی از کمک ۳۹ میلیون تومانی بهزیستی و بنیاد مسکن برای ساخت مسکن افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: همچنین این واحدهای مسکونی با آورده خود مددجویان مددجویان و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخته شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی یادآور شد: ۱۱ واحد مسکن از ۸۱ واحد از طریق تفاهم نامه با قرارگاه خاتم ساخته شده که فاقد تسهیلات بانکی است و با کمک‌ های بلاعوض ساخته شده است.

کد خبر 40092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد