گوش جان سپردن به صدای توانخواهان در پنجمین روز از هفته بهزیستی

مددجویان و جامعه هدف بهزیستی ولی نعمت های ما هستند و افتخار خدمت در کنار این عزیزان مایه خرسندی و گوش دادن فعال یکی از اصول مددکاری و حرفه کارکنان خدوم بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان  سمنان  در پنجمین روز از هفته بهزیستی  و در چهل و یکمین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور  برنامه اجرای طرح برخط  با حضور
علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان  و هاجر اندرخور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

در این برنامه که ارتباط مدیر کل بهزیستی استان سمنان با چند تن از مددجویان تحت حمایت بصورت تصویری و تلفنی  بود مدیر کل بهزیستی استان سمنان بصورت تلفنی و تصویری شنوای مسائل و مشکلات  مددجویان و جامعه هدف بهزیستی بود.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان  ضمن تبریک هفته بهزیستی بیان داشت: مددجویان و جامعه هدف بهزیستی ولی نعمت های ما هستند و افتخار خدمت در کنار این عزیزان مایه خرسندی است و گوش دادن فعال یکی از اصول مددکاری و حرفه کارکنان بهزیستی است.

 مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت: اجرای برنامه برخط در اداره کل بهزیستی استان سمنان از سه ماهه سوم ۱۳۹۹ آغاز شده است که با ارتباط تلفنی با ۵ الی ۷ نفر از مددجویان مسائل و مشکلات آنان پس از درخواست مددجو مورد بررسی قرار می گیرد.

 ایزدپور بیان داشت: در ایام کرونا بیشتر تماس های و طرح مسائل و مشکلات آنان در خصوص مسائل و مشکلات در خصوص مشکلات معیشتی بود  و اداره کل بهزیستی استان سمنان تلاش نمود هیچ کدام از درخواستهای معیشتی  مددجویان عزیز  بی پاسخ نماند.

ایزدپور گفت: از دیگر مسائل و مشکلات مطرح شده توسط مددجویان در برنامه برخط در خصوص اشتغال و توانمندی مددجویان عزیز می باشد  که پس از ارتباط  تلفنی با مددجو و در برخی مواقع بازدید از محل توسط کارشناسان مددکاری انجام می شود و  سپس با ارجاع مددجو به کارشناسان متخصص  در رفع مسائل آنان اقدام می شود . برخی درخواستهای مددجویان با تعامل و هماهنگی با دیگر نهادها و از جمله خدمات دیگر  به مددجو توسط  اداره پذیرش و هماهنگی  بهره مندی از خدمات مشاوره ای و ارجاع به واحدهای تخصصی  باید پیگیری شود.

مدیر کل در ادامه از پیگیری تماسهای تلفنی با مددجویان از  ارائه  کمکهای معیشتی و درمان  و معرفی  مددجویان جهت اخذ تسهیلات به بانک  و دریافت مساعدتهای توانپزشکی خبرداد.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان اظهار امیدواری کرد:با تعامل و خرد جمعی بین سازمانی و درون سازمانی در رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی و در تحقق ارمانها و اهداف عالی سازمان بهزیستی شاهد پیشرفتها و موفقیتهای شایانی هستیم.

کد خبر 40081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد