رییس سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان خراسان رضوی از مراکز خدمات بهزیستی (+زندگی) در حاشیه شهر مشهد بازدید کرد

رییس سازمان بهزیستی کشور از مرکز مثبت زندگی کدهای ۲۰۵ و ۵۵۳۸ در مناطق محروم حاشیه شهر مشهد بازدید و با مسئول فنی و مددکاران این مراکز در خصوص خدمات ارائه شده به مددجویان گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از خراسان رضوی؛ در این بازدید که مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی و جمعی از مدیران بهزیستی این استان نیز شرکت داشتند رییس سازمان بهزیستی کشور بر گسترش خدمات مراکز مثبت زندگی تأکید کرد.

دکتر وحید قبادی دانا گفت: تمام فعالیت های مبتنی بر جامعه در بخش های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری به مراکز مثبت زندگی واگذار خواهد شد.

وی در پاسخ به منتقدین مراکز مثبت زندگی در خصوص توانمندی های مدیران و کارکنان این مراکز گفت: تلاش کرده ایم که در مراکز مثبت زندگی از نیروهای کیفی، تحصیلکرده، متخصص و با تجربه استفاده کنیم و توفیق یافته ایم که ۱۳ هزار نفر از این نیروها را در مراکز مثبت زندگی به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه مراکز مثبت زندگی، تجلی و تحقق ایده های مقام معظم رهبری در مورد فعالیت های بهزیستی می باشد گفت: در هفته های آینده، دخالت نیروهای انسانی در مراکز مثبت به حداقل می رسد و رابطه ها و سایر موارد غیر متعارف حذف می شود.

وی تصریح کرد: توزیع عادلانه امکانات و خدمات، معنایش همین است که صرفا استحقاق واقعی افراد و نیازهای آنان ملاک ارائه خدمات باشد و سفارش ها و توصیه ها به حداقل برسد.

قبادی دانا خاطر نشان کرد: در مراکز مثبت زندگی با کمک و تلاش مددکاران، نیازهای مشاوره ای، آموزشی و توانبخشی مددجویان شناسایی و به مراکز تخصصی نزدیک به مرکز و مکان اسکان مددجو ارجاع می شود.

مرکز مثبت زندگی کد ۲۰۵ در حاشیه شهر مشهد با مسؤولیت فنی محمد باقر قائمی و با ۴۵۵ پرونده دایر، مشغول فعالیت در یکی از مناطق کم برخوردار مشهد مقدس می باشد.

گفتنی است شهر مشهد ۷۷ مرکز مثبت زندگی فعال دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر امروز به مشهد مقدس، قرار است در کنار بازدید از مراکز مثبت زندگی و دیدار با مدیران این استان، مجموعه مسکونی مددجویان سادات را افتتاح کند.

سامانه مراکز مثبت زندگی در هفته جاری کامل می شود

رئیس سازمان بهزیستی کشور در بازدید از مرکز مثبت زندگی کد ۵۵۳۸ در حاشیه شهر مشهد بر ارائه خدمات آنلاین برای مددجویان تأکید کرد.

دکتر وحید قبادی دانا از کامل شدن سامانه مراکز مثبت زندگی در هفته جاری خبر داد و گفت: تمامی خدمات مددجویان در این سامانه تعریف شده و خدمات حتی الامکان به صورت آنلاین ارائه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سرعت و دقت اطلاعات به صورت برخط گفت: مراکز مثبت زندگی، یک بهزیستی کوچک هستند و در آینده خدمات بخش پیشگیری و مداخله در آسیب های اجتماعی نیز از طریق این مراکز ارائه می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در این بازدید ضمن پرسش و پاسخ با مسئول فنی و مددکاران این مرکز، از وضعیت خدمات مددجویان آگاه شد و رهنمودهای لازم در خصوص ارتقای کیفیت خدمات را ارائه داد.

کد خبر 40080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد