فریدن| مراسم رونمایی از ربات همیار آگاه ساز

با حضور یسلیانی رییس اداره بهزیستی، صانعی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، صالحی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر، عبداللهی رییس اداره فرهنگ و ارشاد، نجاری رییس اداره ورزش و جوانان و خان احمدی مدیرعامل جمعیت همیاران از ربات همیار آگاه ساز که توسط گروه همیاران سلامت روانی اجتماعی آوای فریدن طراحی  و ساخته شده؛ در محل خانه همیاران رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فریدن؛ یسلیانی رییس اداره بهزیستی ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: جمعیت همیاران آوای فریدن با بهره گیری از امکانات فضای مجازی موفق به طراحی و ساخت ربات همیار آگاهساز با قابلیت اجرا در بستر پیام رسان تلگرام شدند.
وی افزود: این ربات یک نوع اپلیکشن تعریف شده در فضای مجازی است و بر مبنای پیام‌هایی که به او ارسال می‌شود، پاسخ‌هایی می‌دهد.این ربات شامل لینکهای " بانک اطلاعاتی آشنایی با مواد مخدر، ارجاع به مشاور، دوره‌ها و ثبت نام برای کلاسهای آموزشی و درباره ما" می‌باشد.
خان احمدی مسئول جمعیت همیاران آوای فریدن هدف از طراحی و ساخت این ربات را آگاهی بخشی و ارتقای سطح دانش اقشار مختلف جامعه علی الخصوص خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان نسبت به انواع مواد مخدر و تبعات مصرف مواد بیان کرد. وی اذعان داشت مطالب طوری تدوین و بیان شده که قابل فهم و استفاده برای کلیه کاربران با رده های سنی مختلف باشد.
وی در توضیح نحوه استفاده از این ربات گفت: با وارد نمودن آیدی ربات agahsazbot ، جستجو در تلگرام و پیوستن به این صفحه و ارسال درخواست، می‌توان به اطلاعات مورد نیاز دسترسی یافت.
در حاشیه این مراسم حاضرین از نمایشگاهی که در محوطه خانه همیاران برگزار شده بود، دیدن کردند.
 

کد خبر 40058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد