میناب | حضور امام جمعه شهرستان میناب در میان کارکنان

به مناسبت فرارسیدن ایام گرامیداشت هفته بهزیستی ، امام جمعه شهرستان میناب با حضور در اداره بهزیستی از خدمات ریاست وکارکنان این اداره تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این دیدار نرگس شازهی رییس اداره بهزیستی شهرستان میناب ضمن سپاس از حضور امام جمعه شهرستان ، دیدار مسئولین وتوجه به فعالیتها وروند انجام کار در بهزیستی را باعث دلگرمی همکاران دانست .

وی در ادامه به ارائه عملکرد و فعالیتهای بهزیستی شهرستان و روند ارائه خدمت در حوزه های پیشگیری،اجتماعی،مشارکتهای مردمی و توانبخشی و تشریح مسائل و چالش های پیش رو پرداخت.

حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب نیز با تبریک هفته بهزیستی وتشکر از همکاران بابت خدمت خالصانه به نیازمندان و افراد دارای معلولیت گفت :  خدمت به خلق از والاترین مظاهر عبادت است و محبوبترین افراد نزد خدا افرادی هستند که برای بندگان خدا سودمندتر باشند .

 وی افزود : خدمت به انسانیت ارزشمند است و خدمت به نیازمندان ارزشی چند برابر دارد.

در ادامه این دیدار امام جمعه شهرستان میناب با حضور در اتاق کار کارکنان حوزه های مختلف ضمن آشنایی با نحوه فعالیت آنان در خدمت رسانی به جامعه هدف و تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی ، از زحمات و خدمات صادقانه کارکنان خدوم بهزیستی تقدیر وتشکر نمود.

کد خبر 40028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد