استاندار گلستان در پیامی روز بهزیستی را تبریک گفت

دکتر هادی حق‌شناس در پیامی از خدمات فعالان عرصه خدمت در این حوزه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ دکتر هادی حق‌شناس استاندار گلستان در پیامی به مناسبت روز بهزیستی از خدمات فعالان این عرصه قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگرچه شیوع ویروس کرونا دنیا را با مخاطرات منحصر به فردی مواجه کرد و خسارات جبران ناپذیری بر بسیاری از بخش های زیست بشری وارد آورد اما سبب شد آدمی قدردان داشته های خود باشد.

سازمان های بهزیستی و تامین اجتماعی دو مجموعه سختکوش در نظام جمهوری اسلامی هستند که با هدف حمایت از اقشار مختلف جامعه خصوصاً اقشار آسیب پذیر بنیان گذاری شده اند و همواره در مسیر گسترش عدالت اجتماعی و کاهش هزینه های مادی و معنوی مردم گام های موثری برداشته اند.

نام گذاری ۲۵ تیر ماه به عنوان روز بهزیستی و تامین اجتماعی اقدامی ارزشمند در راستای حمایت از سخت کوشان این عرصه بوده است.

اینجانب ضمن تبریک ۲۵ تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی به تمامی فعالان این عرصه در استان امیدوارم در سایه تلاش این عزیزان شاهد رشد و توسعه استان و ارایه خدمات با بهترین کیفیت به خانواده بزرگ تامین اجتماعی و بهزیستی باشیم و خادمان سازمان های تامین اجتماعی و بهزیستی را نیز به بهترین نحو ممکن تکریم نماییم.

کد خبر 40026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد