دیدار صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با کارکنان بهزیستی بهبهان

به مناسبت هفته بهزیستی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با رئیس و کارکنان بهزیستی این شهرستان دیدار و این هفته را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،دیدار صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان سرهنگ پاسدار خیران پور با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان بهبهان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی انجام گرفت.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان اظهار داشت : خدماتی که بهزیستی به جامعه هدف و تحت پوشش میدهد از برکات انقلاب و جمهوری اسلامی ایران هست که باید قدر دان باشیم.

وی افزود : بهزیستی یکی ادارات مهم که با اخلاص در حال خدمات رسانی به خانواده تحت پوشش هست که تاکنون تاثیر گذار و قابل تحسین بوده است.

وی با اشاره به همکاری بسیج با اداره بهزیستی گفت: سپاه و بسیج با اخلاص در کنار بهزیستی است و از هر گونه کمک رسانی جهادی دریغ نخواهد داشت و خدمت در این راه جای افتخار دارد.

سرهنگ پاسدار خیران پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان عنوان کرد : از تلاش های با ارزش رئیس و کارکنان بهزیستی بهبهان که در حال خدمات رسانی هستند صمیمانه تقدیر و تشکر می شود .

در پایان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با اهداء تقدیرنامه به رئیس اداره بهزیستی،  برای ایشان و پرسنل این اداره  در راه خطیر خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

کد خبر 39974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد