مدیرکل بهزیستی اردبیل خبر داد؛ واگذاری ۲۸۵ واحد مسکن به مددجویان در اردبیل

اردبیل - مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در ۱۵ ماه اخیر به همت بهزیستی و کمک خیرین بیش از ۲۸۵ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل واگذار شده است.

بهزاد ستاری در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در گرامیداشت هفته بهزیستی ۳۴ واحد مسکونی در سطح استان به مددجویان واگذار شده و یا در مرحله واگذاری است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته مجموع واگذاری‌های ما در حوزه مسکن ۲۵۱ واحد بوده که با ۳۴ واحد واگذاری در گرامیداشت هفته بهزیستی این تعداد به ۲۸۵ واحد رسیده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در کنار تأمین مسکن برای مددجویان و معلولان که با کمک ویژه سازمان و همراهی خیرین انجام شده، در بخش اشتغال نیز برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری به انجام رسیده و در سه ماهه اول امسال نیز به تناسب استخدام دستگاه‌های دولتی سهمیه معلولان مورد توجه قرار گرفته است.

ستاری افزود: با مشوق‌هایی که سازمان بهزیستی به کارآفرینان ارائه می‌کند، بخش عظیمی از صنایع و واحدهای تولیدی در سطح استان علاقمند به جذب مددجویان و گروه‌های معلول هستند تا بتوانند این جمعیت نیازمند را تحت پوشش اشتغال و کارآفرینی مولد ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سطح استان رویکرد سازمان بهزیستی یک رویکرد حمایتی و پشتیبانی از گروه‌های مختلف و جامعه هدف بهزیستی است که تلاش می‌شود این هدف‌گذاری‌ها در حوزه‌های مختلف به صورت شفاف تبیین و تشریح شود.

ستاری به برنامه‌های پیشگیرانه این سازمان و موفقیت اجرای طرح‌های مختلف در این بخش اشاره کرد و ادامه داد: هم در اجرای طرح غربالگری بینایی و هم شنوایی بخش عظیمی از هدف‌گذاری‌ها به ثمر نشسته و ما ورودی به مدارس استثنایی را به حداقل رساندیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: در کنار این برنامه‌های پیشگیرانه حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر نیز به عنوان هدف اصلی مورد توجه سازمان بهزیستی است.

کد خبر 39952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد