همزمان با هفته بهزیستی مزار شهدای زنجان گلباران شد 

مسئولان و کارکنان بهزیستی استان زنجان در چهل و یکمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی با حضور در گلزار شهدا، با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای دوران‌های انقلاب و دفاع مقدس، تجدید پیمان کردند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی در حاشیه این مراسم گفت: بهزیستی سازمانی است، که به‌همت شهید گرانقدر دکتر فیاض بخش و بر پایه اخلاص، نیک اندیشی، نوع دوستی و ایثار پایه گذاری شد و امروزه و با گذشت بیش از چهار دهه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای حمایتی و بزرگ ترین شبکه خدمات رفاه اجتماعی در حال ارائه خدمت به‌ آحاد جامعه است.
وی افزود: غواصان زنجانی در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس به عنوان خط‌شکن در خط مقدم حضور داشتند و بارها و بارها امواج خروشان اروند و کارون را به زانو درآوردند.
وی با اشاره به اینکه یکی از شهدای شاخص استان بقاء ثمین تاب است که از شیرخوارگان تحت پوشش بهزیستی است، خاطرنشان کرد:  همچنین در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید، کتابی به چاپ رسیده است که شامل زندگی‌نامه وی است.  
محمد محمدی با بیان اینکه بقاء ثمین تاب در عملیات کربلای ۵ و در سال ۱۳۶۵ به شهادت رسیده است، افزود: این شهید در منطقه شلمچه در درگیری با نیروهای دشمن بعثی بر اثر اصابت ترکش به بدن به بدرجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک مطهرش در گلزار شهدای شهر زنجان بخاک سپرده شد.
درپایان این مراسم باشکوه، با غبارروبی و گلباران مزار شهدا توسط کارکنان بهزیستی استان، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، مقام شامخ شهدا را گرامی داشته و به رشادت‌ها و ایثارگری های آنان  ادای احترام کردند.

کد خبر 39941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد