واگذاری ۳۴ واحد مسکن به مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۳۴ واحد مسکن مددجویی همزمان با هفته بهزیستی به مددجویان ۱۲ شهرستان استان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با سراسر کشور،  بعدازظهر امروز در چهل و یکمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی، ۳۴ واحد مسکن به خانواده‌های مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی استان واگذار شد.

بهزاد ستاری، مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: صدها مسکن مددجویی امروز با حضور وحید قبادی دانا، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس در ۲۹ استان کشور به بهره‌برداری رسیده و به خانواده‌های تحت پوشش این سازمان تحویل داده شد.

وی افزود: این برنامه در ۱۲ شهرستان استان اردبیل نیز اجرا شد که در روستای علی آباد شهرستان خلخال نیز ۴ واحد مسکن مددجویی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل بیان داشت: تسهیلات مسکن بلاعوض خانواده‌های دارای دو یا چند معلول به رقم ۱۴۰ میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: با همکاری مسوولان شهرستان خلخال در تامین زمین مورد نیاز، تلاشی مضاعف برای خانه‌دار شدن معلولان صورت خواهد گرفت.

ستاری از نهادهای خدمات‌رسان از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آب فاضلاب و شرکت برق قدردانی کرد و گفت: این مجموعه‌ها هم به سهم خود در واگذاری انشعابات آب و برق و گاز و فاضلاب همت نموده و بنیاد مسکن نیز در ساخت واحدها پیشقدم شده است که یاری‌گر بهزیستی استان در کمک به محرومین است.

کد خبر 39902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد