دیدار هیات رئیسه روابط عمومی های استان با مدیرکل و معاونین بهزیستی

همزمان با نخستین روزهای گرامیداشت هفته بهزیستی اعضای هیات رئیسه روابط عمومی های استان با مدیرکل و معاونین بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد.

به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، در این نشست دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک گرامی داشت چهل و یکمین سال تاسیس بهزیستی به برخی از خدمات و فعالیتهای بهزیستی در قبال افراد جمعیت هدف گفت : حضور در مناسبتهای دستگاههای اجرایی باعث دلگرمی و قوت قلب برای خدمت گذاری بیشتر به مخاطبان می شود.

مدیرکل بهزیستی استان در رابطه با تشریح برخی از عناوین پروژه ها و افتتاح های بهزیستی در ایام هفته تاسیس بهزیستی اظهار داشت : به حول و قوه الهی تعداد ۳۴ واحد مسکن مددجویی، سایت اورژانس اجتماعی، کارگاه تولیدی حمایتی افراد دارای معلولیت، مراکز مشاوره تخصصی و عمومی و اهداء دستگاه اکسیژن ساز به سالمندان مقیم مراکز نگهداری با حضور مسئولان کشوری و استانی مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

ستاری افزود : به همت همکاران متعهد و تلاشگر مجموعه و خانواده بزرگ بهزیستی، بهزیستی استان در بحث امنیت در مقابل کرونا بویژه در مراکز نگهداری و واکسیناسیون این عزیزان رتبه نخست کشوری را کسب نمود که جا دارد از زحمات این ایثارگران قدردانی شود.

وی در رابطه با اهمیت بخش روابط عمومی ها در باز نشر و اطلاع رسانی به موقع اخبار و رویدادهای سازمان تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع و درست و آگاهی دهی به مخاطبان از اصلی ترین وظایف و اموراتی است که یک روابط عمومی بایستی تمام اهتمام و تلاش خود را در زمینه متمر کز نماید.

این مسئول ادامه داد: با توجه به گستردگی و انباشت اطلاعات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و لزوم بهره مندی و تجهیز روابط عمومی ها به دانش روز بهتر است روابط عمومی ها و دست اندرکاران این حوزه دانش و اطلاعات خود را به منظور تنویر افکار عمومی بروز رسانی کنند.

در ادامه دکتر غاربی مشاور محترم استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل با گرامیداشت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و حساسیت این مجموعه در قبال جمعیت هدف گفت : اعضای هیات رئیسه روابط عمومی در قبال وظیفه ذاتی خود حمایت از دستگاههای اجرایی را سر لوحه خود که با حضور در ادارات ضمن ارج نهادن به جایگاه روابط عمومی ها و بررسی بروز رسانی تجهیزات این واحدها را در اولویت خود قرار داده است.

مشاور محترم استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل تصریح کرد : اطلاع رسانی جامع، آموزش دست اندرکاران روابط عمومی و ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها از جمله رویکردها و دغدغه های اصلی استانداری و در راس آنها شورای روابط عمومی های استان می باشد که با تمام توان در صدد حمایت و پشتیبانی از این عزیزان هستیم.

کد خبر 39866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد