پیام استاندار کرمان به مناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان دکتر علی زینی وند استاندار کرمان در پیامی هفته بهزیستی را تبریک گفت ؛ در بخشهایی از این پیام آمده است :


امنیت و رفاه اجتماعی دارای مؤلفه ها و عناصری است که وجود و حفظ آنها، ایجاد امنیت را در برخواهد داشت. از جمله مؤثرترین و مهمترین مؤلفه ها، سلامت روانی و جسمانی افراد جامعه است که در بقاء و بالندگی جامعه نقش دارد.  
ارتقاء شاخص‌های رفاه، سلامت و امنیت اجتماعی، گسترش عدالت اجتماعی، ایجادنشاط و شادی، حمایت از اقشار آسیب پذیر، نگهداری معلولان و توانبخشی به آنان،حفظ کرامت انسانی ، برنامه ریزی برای رفاه و تامین حداقلی نیاز های اساسی در جامعه مرهون تلاش ها و خدمات موثر سازمان های بهزیستی و تامین اجتماعی است.
سازمان بهزیستی به عنوان نهاد اصلی و تاثیر گذار در حوزه رفاه اجتماعی ازابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی با نگاه علمی به بررسی  مشکلات اجتماعی، در راستای نگهداری معلولان و توانبخشی به آنان، نگهداری و مراقبت از کودکان بی سرپرست و فاقد سرپرست موثر، پیشگیری از بروز مشکلات اجتماعی و فراهم کردن بسترهای مناسب برای ایجاد زندگی آبرومندانه برای محرومان با عزمی عظیم و با تلاش خالصانه به خدمت رسانی می پردازد و با گذشت چهار دهه آثار مثبت فراوانی را در جامعه برجای نهاده است.

سازمان تامین اجتماعی نیز که کار خدمت رسانی به قشری تلاشگر  را بر عهده دارد، در راستای ارتقای کیفیت و کمیت خدمت رسانی به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیرانِ تحت پوشش این سازمان و احترام به جامعه شریف کارآفرینان و کارفرمایان همه توان خویش را بکار بسته و با وجود حجم بالای مراجعات مردمی، توانسته به شایستگی از عهده پاسخگویی به این نیازها و مطالبات برآید.
امید است با تداوم خدمات ارزنده سازمان های بهزیستی و تامین اجتماعی، شاهد گسترش روز افزون رفاه اجتماعی، سلامت جسمی، روانی و ارتقای کیفیت زندگی، کارآفرینی و حمایت هر چه بیشتر اقشار آسیب پذیر جامعه در استان کرمان باشیم.
اینجانب ضمن پاسداشت خدمات همه تلاشگران عرصه سلامت اجتماعی، هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را به همه مددکاران، مدیران و کارکنان دلسوز سازمانهای بهزیستی و تامین اجتماعی که با مسئولیت پذیری بویژه در دوران شیوع ویروس کرونا باعث تسکین آلام معلولین، مددجویان ، سالمندان و  اقشار تلاشگر استان کرمان بوده اند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از همراهی همه خیرین استان کرمان که همواره در این زمینه خوش درخشیده اند تقدیر و تشکر می کنم. ازدرگاه خداوند متعال بهروزی، تندرستی و توفیق روز افزون همه عزیزان را مسالت دارم.

علی زینی وند
استاندار کرمان

کد خبر 39853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد