ملایر | گرامیداشت هفته عفاف وحجاب

به مناسبت هفته عفاف و حجاب نشست تخصصی باموضوع(کرامت بانوان، حیای مردان وخانواده پایدار) دربهزیستی شهرستان بارعایت پرتکلهای بهداشتی باحضورمسئولین مراکزمثبت زندگی درنمازخانه بهزیستی برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان در این نشست خانم محمدی  یکی ازاساتیدحوزه علمیه خواهران مطالبی درخصوص حجاب وخانواده مطرح نمودند

وی افزود حجاب، به معنای پوشش اسلامی بانوان، دارای دو بعد ایجابی و سلبی است. بعد ایجابی آن، وجوب پوشش بدن و بعد سلبی آن، حرام بودن خودنمایی به نامحرم است و این دو بعد باید در کنار یکدیگر باشند؛ تا حجاب اسلامی محقق شود. گاهی، ممکن است یک بعد باشد ولی دیگری نباشد که در این صورت، ‌نمی‌توان گفت که حجاب اسلامی محقق شده است

خانم محمدی خاطر نشان کرد پوشش، معرّف شخصیت و عفت زن مؤمن است و موجب می‌گردد که افراد لاابالی جرأت نکنند به او جسارت کرده و به دید شهوت و هوسرانی به او بنگرند. این آیه، بیان می‌دارد:زنان مؤمن برای اینکه مورد آزار افراد هرزه قرار نگیرند، به گونه‌ای خود را بپوشانند که زمینه‌ای برای بی‌حرمتی به آنها فراهم نگردد.

لازم به ذکر است به مناسبت هفته حجاب و عفاف از بانوان محجبه بهزیستی شهرستان توسط رئیس ادارهبهزیستی شهرستان  با اهداء هدایای تقدیر به عمل آمد.

 ملایر | گرامیداشت هفته عفاف وحجاب

 ملایر | گرامیداشت هفته عفاف وحجاب

 ملایر | گرامیداشت هفته عفاف وحجاب

 ملایر | گرامیداشت هفته عفاف وحجاب

کد خبر 39816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد