۱۱۴ مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان واگذار شد

هم زمان با آئین واگذاری ۲۰۵۷ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش در سطح کشور ، ۱۱۴ واحد مسکونی در استان سیستان و بلوچستان واگذار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، همزمان با دومین روز از هفته گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی ۱۱۴ واحد مسکونی بصورت ویدئو کنفراس در استان سیستان و بلوچستان به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش واگذار شد.

دکتر عزیز اله جهان تیغ مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان در این باره اظهار داشت: از ابتدای آغاز نهضت تامین مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی از سال ۸۹ تاکنون تعداد ۳۶۹۸ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان تحویل داده شده است.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه یکی از فاکتورهای مهم توانمندسازی مددجویان ایجاد مسکن مناسب می باشد اعلام کرد: تاکنون ۲۵۲ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش جذب و هزینه شده است.

دکتر عزیزاله جهان تیغ ضمن  اعلام رشد ۳۶۸ درصدی واگذاری ها در سال گذشته خاطر نشان کرد: تعهد اداره کل بهزیستی استان در سال ۹۹ واگذاری تعداد ۲۶۲ واحد بود که با همت جهادی پرسنل بهزیستی استان این تعداد به ۹۶۵ واحد رسید و اکنون تعداد ۲۱۶۶ واحد مسکونی در حال ساخت می باشد.

کد خبر 39771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد