اسدآباد | غبارروبی گلزار شهدای دردومین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی

در دومین روز از هفته بهزیستی، گلزار شهدای شهرستان اسدآباد با حضور رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان اسدآباد غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد در این مراسم رئیس بهزیستی استان ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل سازمان بهزیستی و تبریک به کارکنان خدوم این سازمان افزود: خدا را شاکریم که توفیقی نصیب ما شد که بتوانیم در یک سازمان مقدس که وظیفه آن خدمت رسانی به جامعه معلولین، نیازمندان، سالمندان، زنان سرپرست خانوار و... و. هست کوشا باشیم و باید به خودمان ببالیم که خدماتی که در این راستا به ولی نعمتان خود در طول چهل و یک سال گذشته صورت گرفته، علیرغم مشکلاتی که در این مسیر وجود داشت، ولی با یاری خداوند متعال، همکاران پرتلاش و خستگی ناپذیر و با برنامه ریزی خوبی که صورت گرفت توانستیم خدمات خوب و شایسته ای ارائه دهیم.

مرضیه نانکلی رئیس بهزیستی ارج نهادن بر مجاهدتهای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، اخلاق، منش و رفتار شهدا را الگوی بسیار خوبی جهت بکار بستن در تمام عرصه های زندگی دانست و اظهار داشت: شهداسرمایه های این انقلاب و چراغ هدایت ما هستند و باید  بدانیم چه سرمایه هایی برای حفظ و حراست از انقلاب تقدیم شدند و وظیفه ماست که یاد شهدا و راه آنان را گرامی بداریم.

درپایان این مراسم باشکوه با غبارروبی و گلباران مزار شهدای گمنام شهرستان اسدآباد، توسط کارکنان بهزیستی شهرستان ، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.

کد خبر 39763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد