شهرقدس| اعلام برنامه های بزرگداشت هفته بهزیستی در شهرستان

جلسه هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری هفته بهزیستی با حضور رئیس اداره، مسئولین واحد های توانبخشی، اموراجتماعی، پیشگیری و روابط عمومی در اتاق ریاست بهزیستی شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه در خصوص هماهنگی های لازم هرچه بهتر برگزار شدن مراسمات مناسبت هفته بهزیستی بود، که مسئولین واحدها و ریاست اداره نظرات خود را مبنی بر این مناسبت اعلام نمودند.

 رئیس بهزیستی شهرستان قدس با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی در این خصوص گفت: در هفته بهزیستی اولویت اصلی ما ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی می باشد و با مذاکراتی که با درمانگاههای شهرستان انجام دادیم خدمات رایگان و با تخفیفات ویژه برای این عزیزان تهیه نمودیم.

پروین یاری زاده در ادامه اذعان داشت: از مسئولین مراکز خصوصی تحت نظارت این شهرستان نیز درخواست نمودیم با توجه  به هفته بهزیستی خدمات خود را یا به صورت رایگان و یا همراه با تخفیف به مراجعه کنندگان ارائه بدهند.

این مسئول  ارائه سبدکالا و توزیع گوشت به مددجویان و بازدید منزل مددجویی و غبارروبی مزار شهدا به همراه مسئولین را از جمله اقدامات مهم در این هفته برشمرد.

کد خبر 39611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد