ملارد| راه اندازی صندوق خرد مالی

رئیس بهزیستی شهرستان ملارد از راه اندازی صندوق خرد مالی C.B.R در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با آغاز هفته بهزیستی و در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی سازمان بهزیستی، صندوق خرد مالی C.B.R در روستاهای شهرستان ملارد با هدف اهدای وام با سود شش درصد به معلولین دارای مدرک فنی و حرفه ای آغاز بکار کرد.
 
 رئیس اداره ملارد با بیان اینکه معلولین روستایی با توجه به بعد مسافت نباید از خدمات سازمان بی بهره باشند گفت: در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان در تعدادی از روستاهای این شهرستان مانند قلعه فرامرز، خوشنام، لم آباد و  قشلاق با همکاری تسهیلگران محلی و پیگیری کارشناسان معاونت توانبخشی صندوق خرد مالی وام اشتغال ویژه افراد دارای معلولیت ساکن روستاها با بودجه سازمان بهزیستی شروع بکار نموده است.

سهیلا همزه کارشناس C.B.R حوزه توانبخشی نیز ضمن تشریح فعالیت های انجام شده توسط تسهیلگران در روستاها در غالب گروههای جهادی و ... گفت: این صندوق با بودجه ابتدایی سازمان بهزیستی به نام صندوق کارآفرینی امید و مشارکت و افتتاح حساب توانخواهان فعال بوده و وام های این صندوق پس از ارائه مدارک دقیق از سوی مددجویان روستایی با سود ۶ درصد اهدا میشود.  
در پایان خادم ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت تمامی ارگانها در راستای حل مشکلات مددجویان روستایی با توجه به کمبود های موجود در مناطق دور دست گفت: هدف از تشکیل این صندوق کمک به توانمند شدن مددجویان با ایجاد اشتغال هست که نقش بسزایی در حضور هرچه بیشتر این افراد در جامعه دارد.

کد خبر 39606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد