فردیس | اهداء لوح تقدیر توسط دادستان فردیس به رئیس بهزیستی

دکتر «حسین ناصر خاکی» دادستان شهرستان فردیس با حضور در دفتر رئیس بهزیستی این شهرستان، ضمن تبریک هفته بهزیستی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید فیاض بخش و همچنین اشاره به پایه ریزی تعاملات بهزیستی و دستگاه قضا به ظرفیت بهزیستی در همکاری با دستگاه قضائی و تعاملات دو مجموعه جهت تسریع در رسیدگی به مشکلات مراجعین و جامعه هدف بهزیستی، بر لزوم تعامل و همراهی بیشتر این دو مجموعه تأکید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، در این دیدار، «احمد محمد زاده» رئیس بهزیستی فردیس به تشریح اقدامات بهزیستی این شهرستان پرداخت و گفت: مدیریت آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم ملّی و برنامه‌ریزی کلان کشوری و ورود تأثیر همه سازمان‌های مرتبط است.
محمدزاده در ادامه افزود: قدردان همکاری‌های خوب دادگستری در پیشبرد اهداف بهزیستی شهرستان فردیس هستیم و امیدواریم با تدوین و ارتقاء برنامه‌های پیشگیرانه و خانواده محور و در نتیجه کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی، شاهد کاهش چشمگیر ورودی‌های بهزیستی و دادگستری باشیم.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده درحوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پیشگیری و درمان اعتیاد و مشاوره خانواده، اقدامات برنامه اورژانس اجتماعی طی یک ساله گذشته ارائه و با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل شرایط موجود و همه گیری ویروس کرونا دوران سختی را پشت سر می گذاریم، افزود: سازمان بهزیستی آسیب پذیرترین افراد از جمله بیماران اعصاب و روان، افراد دارای معلولیّت، سالمندان، معتادین و زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش خود دارد.
دادستان شهرستان فردیس بهزیستی را سازمانی دانست که برای فراهم آوردن زمینه زندگی بهتر اقشار آسیب پذیر خدمات بسیاری ارائه می دهد و یادآور شد: با تقویت نهاد خانواده، استحکام بخشیدن به روابط افراد در درون خانواده ها می توان از بروز آسیب ها پیشگیری کرد.   
در پایان این دیدار دکتر حسین ناصر خاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس ضمن ابراز خرسندی از این دیدار با اهداء لوح تقدیر از «احمد محمد زاده»  رئیس بهزیستی شهرستان فردیس و معاونت های حوزه های تخصصی بهزیستی فردیس تقدیر و تشکر کرد.

فردیس | اهداء لوح تقدیر توسط دادستان فردیس به رئیس بهزیستی

کد خبر 39544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد