رویکرد بهزیستی، ادامه تحصیل دانشجویان تحت پوشش با کمترین دغدغه است

معاون آموزش، پژوهش و ساختارهای سازمانی بهزیستی، تازه ترین وضعیت پرداخت شهریه دانشجویان تحت پوشش این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، فرشاد رضوانی خالدی با تاکید بر این موضوع که رویکرد سازمان بهزیستی  ادامه تحصیل دانشجویان تحت پوشش با کمترین دغدغه و بیشترین تمرکز است گفت:طی جلسات متعدد کارشناسی برنامه های کاری ما در سه سرفصل مختلف تعریف شده است.

رضوانی گفت:در ابتدا برای ترم اول سال تحصیلی در مهر ماه ۹۹، شهریه تمامی دانشجویانی که اطلاعات فردی و شماره حساب خود را در سامانه دانشجویان بهزیستی ثبت کرده اند، پس از راستی آزمایی و تایید مددکار، بدون استثنا به حساب شخصی دانشجو واریز شده و برای امتحانات ترم بهمن ماه خود مشکلی نداشته اند.

وی افزود:البته معدودی از این دانشجویان نیز به دلیل عدم ثبت نام در بازه زمانی تعیین شده، نقص فنی در ثبت مدارک و یا عدم همخوانی اطلاعات در سامانه دانشجویان بهزیستی، به عنوان جاماندگان ترم مهر ماه ۹۹ برای دریافت شهریه محسوب شدند که طی سه هفته گذشته و با بازگشایی مجدد سامانه دانشجویان، این عزیزان در صدد تکمیل مدارک و رفع نقص برآمدند و پس از احصای اسامی و تهیه فهرست و تعیین میزان شهریه، فرایند پرداخت برای امور مالی سازمان بهزیستی ارسال شده است و در روزهای آتی به حساب آنان واریز می شود.

معاون آموزش، پژوهش و ساختارهای سازمانی بهزیستی در خصوص پرداخت باقی مانده مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی بابت شهریه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ نیز گفت:بر طبق هماهنگی های انجام شده با مسئولان این دانشگاه، مبلغ نهایی بدهکاری سازمان به دانشگاه آزاد نیز تعیین شده است و در هفته گذشته در دو سند جداگانه در فرایند پرداخت قرار گرفته است و در روزهای آینده به تصفیه کامل می رسد و اطلاع رسانی این موضوع نیز انجام خواهد شد.

رضوانی افزود:برنامه بعدی ما، لینک کردن سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به سامانه دانشجویان بهزیستی و تعبیه زیرساخت های لازم برای این موضوع است تا بتوانیم پرداخت ها را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهیم و امیدواریم با انجام این کار، سال تحصیلی جدید را سالی بدون دغدغه برای دانشجویان عزیزمان رقم بزنیم تا بتوانند با فراغ خاطر بیشتر به تحصیل بپردازند.

کد خبر 39526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد