بهزیستی در گام دوم؛ هوشمندسازی، محله محوری و سلامت اجتماعی

مدیر کل بهزیستی استان با پیامی چهل و یکمین سال تاسیس سازمان بهزیستی و آغاز هفته بهزیستی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری نرگس عسگری، مدیر کل بهزیستی استان در پیام آورده است:

آنچه هر سازمانی را از سایر سیستم ها متمایز می‌سازد فلسفه‌ی وجودی و ماموریت آن سازمان است که موجب می‌شود برنامه‌ها و مداخلات در حوزه راهبردی معنا یافته و منجر به ارائه خدمات به گروه‌های هدف و ذینفعان گردد.

بهزیستی از چندین جهت وظایف و مسئولیت‌های سنگینی را عهده‌دار است. از سویی مسئولیت تامین رفاه خیل عظیمی از معلولان جامعه به این سازمان محول شده است و از سوی دیگر وظیفه سر و سامان دادن به وضعیت بسیاری از زنان و کودکان محروم نگه داشته شده جامعه نیز، در حیطه مسئولیت‌های سازمان بهزیستی جای می‌گیرد.

 سازمان بهزیستی برای دستیابی به عدالت اجتماعی و برخورداری اقشار در معرض آسیب و آسیب دیده؛ از طریق رویکرد اجتماع محور، نسبت به رصد و شناسایی عوامل خطر، مداخلات پیشگیرانه ای به‌منظور کاهش بروز و شیوع معلولیت‌هاو آسیب‌های اجتماعی در دستور کار دارد.

این سازمان برای دستیابی به اهداف عالیه خود همواره از تجربیات تخصصی و عمومی کلیه کارکنان و شرکای اجتماعی بهره برده است.

همزمان با چهل و یکمین سال تاسیس سازمان بر خود فرض می دانم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی با شعار بهزیستی در گام دوم؛ هوشمندسازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده، از زحمات ارزشمند و بی‌وقفه همکاران پرتلاش در سراسر استان، خیرین، مدیران مراکز و کلیه شرکای اجتماعی سازمان تقدیر و تشکر نمایم و برای همگان از درگاه ایزد متعال آرزوی توفیق روز افزون دارم.  

دکتر نرگس عسگری
مدیر کل بهزیستی استان

کد خبر 39525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد