تقدیر مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از مدیرکل بهزیستی استان

کامران اصغری ، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از دکتر فرزاد گوهردهی، مدیرکل بهزیستی استان در راستای مددرسانی به نیازمندان جامعه ، حفظ کیان خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر ، خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم جامعه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران متن تقدیر به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر گوهردهی

مدیرکل محترم بهزیستی استان مازندران

نامگذاری 25 تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان « روز بهزیستی و تامین اجتماعی» ، بیانگر اهمیت جایگاه این دو نهاد حمایتی است که به منظور تحقق عدالت اجتماعی ، حفظ کرامت انسانی و ارتقاء شاخص های رفاه اجتماعی پدید آمدند و از ارکان مهم توسعه و پیشرفت جامعه به شمار می روند.

سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی با رویکرد مددرسانی به نیازمندان جامعه ، در راستای حفظ کیان خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر ، خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم جامعه با عزمی راسخ و با تلاش مجدانه و پایان ناپذیر به خدمت رسانی جامعه هدف می پردازد.

امید است در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام " تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " نامگذاری شده است در عرصه توسعه و افزایش سطح رفاه اجتماعی ملت بزرگ ایران اسلامی بالاخص مردم شریف استان مازندران موفق تر از گذشته بوده و همچنین شاهد دوام توفیقات روز افزون شما در تحقق آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف ارزنده و سازنده دولت باشیم.

اینجانب به نمایندگی از جامعه کار و تولید و تعاونگران و اعضای شورای هماهنگی استان مازندران ، ضمن پاسداشت خدمات و تلاش های بی وقفه خدمتگزاران بهزیستی و تامین اجتماعی ، فرا رسیدن روز بهزیستی و تامین اجتماعی را به تلاشگران صبور و مهربان این عرصه مهم که با مسوولیت پذیری باعث تسکین الام معلولان ، کاهش دغدغه های بیماران ، آرامش بازنشستگان ، مستمری بگیران و سایر جامعه هدف می گردند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

کامران اصغری

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران

کد خبر 39523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد