اجتماع محور بودن خدمات یکی از اهداف بهزیستی است

چهارمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران ، مهندس اصغری مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و دیگر اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیرکل بهزیستی مازندران هوشمندسازی را از فعالیت های اصلی و اولویت دار این سازمان برشمرد و گفت : با توجه به شیوع گسترده کووید 19  ارائه خدمات به صورت الکترونیک و هوشمند سرعت بیشتری پیدا کرده است و سازمان بهزیستی نیز در این جهت اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی اجتماع محور بودن خدمات را یکی از اهداف بهزیستی دانست و افزود : هدف اصلی بهزیستی استفاده از همه ظرفیت های موجود با هدف بردن خدمات در دل جامعه است که در سال گذشته با راه اندازی مراکز مثبت زندگی آغاز و در حال حاضر نیز سایر خدمات با کمک این مراکز ارائه می شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران ادامه داد : با راه اندازی این مرکز ، جامعه هدف بهزیستی می توانند خدمات را در اقصی نقاط استان سهل تر از گذشته دریافت کنند.

دکتر گوهردهی سازمان بهزیستی را متولی سلامت اجتماعی دانست و گفت: سلامت اجتماعی یکی دیگر از اولویت های سازمان بهزیستی می باشد که امیدواریم با رویکرد مناسب و استفاده از همه توان و ظرفیت های موجود به ویژه کمک و همراهی شرکای اجتماعی زمینه را برای سلامت اجتماعی خانواده ها فراهم کنیم.

شایان ذکر است در پایان دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت هفته تامین اجتماعی از سیدعلی اصغرمحمودی مدیرکل تامین اجتماعی مازندران و مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران با اهدای گل و لوح سپاس تقدیر و تشکر بعمل آورد.

کد خبر 39512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد