مدیرعامل باشگاه فرهنگی- ورزشی سپاهان با مدیرکل بهزیستی استان اصفهان دیدار  کرد

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی؛ مدیرعامل باشگاه فرهنگی- ورزشی سپاهان با مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، محمدرضا ساکت، گفت: سازمان بهزیستی یک سازمان حمایتی و خدمتگزار است که علی‌رغم گستره خدمات و فعالیت‌ها و وسعت جامعه هدف آن، به طور کامل در جامعه شناخته شده نیست.

وی با تاکید بر اهمیت همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرایی افزود: لزوم همکاری ارگان‌های مختلف خصوصی و دولتی، در راستای آگاهی رسانی به جامعه، برای حمایت از این ارگان، دارای اهمیت ویژه‌ای است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی- ورزشی سپاهان ادامه داد: برگزاری اردوهای تفریحی برای جامعه هدف بهزیستی بالاخص فرزندان خانه‌های کودک و نوجوان و بازدید از مجموعه ورزشی و موزه  ورزشی نقش جهان  در راستای تشویق فرزندان به امر مهم ورزش، اثر گذار است.

ساکت استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی باشگاه در صدا و سیما را راهی منحصر برای شناخت بیشتر بهزیستی عنوان کرد و افزود: تعیین یک رابط از بهزیستی برای اطلاع‌رسانی طرح‌ها و فعالیت‌های این نهاد حمایتی و اجتماعی به باشگاه و استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی باشگاه در صدا و سیما به منظور معرفی خدمات از طریق زیرنویس رایگان، چاپ شعارهای فرهنگی بر لباس‌ اعضای تیم در بازی‌ها، نصب بنرهای مرتبط با فعالیت‌های بهزیستی در کنار زمین در حین انجام مسابقات، ساخت کلیپ از طرح ها و فعالیت‌ها و پخش آن از تلویزیون‌های اطراف زمین در مسابقات و در فاصله قبل از شروع یا بین بازی، می‌تواند پل ارتباطی مناسبی برای شناخت بهزیستی و مجموعه فعالیت‌های آن باشد.

وی یادآور شد: برگزاری جشنواره‌های استعدادیابی در بین جامعه هدف و بویژه فرزندان خانه‌های بهزیستی، استفاده از امکانات ورزشی باشگاه در فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمانی بهزیستی، مشارکت در طرح‌هایی چون؛ پویش نذر آب، استفاده از تولیدات و صنایع دستی جامعه هدف بهزیستی برای اهدا در مراسم  یادبودهای باشگاه از دیگر راه‌های افزایش همکاری بین این دو مجموعه است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی- ورزشی سپاهان در پایان ضمن تبریک هفته بهزیستی به مدیرکل و همه کارکنان این نهاد حمایتی – اجتماعی بار دیگر بر لزوم همکاری و ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

دکتر ولی‌اله نصر، از مدیرعامل باشگاه سپاهان به عنوان شریک اجتماعی، یاد کرد و گفت: باشگاه فرهنگی- ورزشی سپاهان با حمایت همه‌جانبه از بهزیستی و به خصوص حمایت فرزندان خانه‌های کودک و نوجوان و یاری آنان، رویکرد نوینی را در شناخت بهزیستی به عموم جامعه پایه‌گذاری کرده است.

وی، ارتباط مستمر با باشگاه، برقراری تعامل موثر دو مجموعه و انعکاس فعالیت‌های بهزیستی را با بهره‌گیری از روش‌های نوین مدیریتی و آگاهی بخشی عمومی  در جهت تحقق سیاست‌های سازمان بهزیستی توسط باشگاه را، امری ستودنی برشمرد.

کد خبر 39505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد