پیام رئیس بهزیستی شهرستان فاروج بمناسبت هفته بهزیستی

مریم وافری فاروجی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فاروج به مناسبت آغاز هفته بهزیستی در غالب پیامی این هفته را به خانواده بزرگ بهزیستی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، مریم وافری فاروجی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فاروج به مناسبت آغاز هفته بهزیستی در غالب پیامی این هفته را به خانواده بزرگ بهزیستی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

٢٢ الی ۲۹ تیر ماه، روز بهزیستی و تأمین اجتماعی نام گذاری شده است. سازمانی که مبنای به وجود آمدنش کمک به تأمین حداقل هزینه زندگی خانواده های نیازمند و بی سرپرست و ایجاد زمینه های مناسب برای خودکفایی آنان بوده است. نام گذاری چنین روزی، از میزان اهمیت آن در نظام جمهوری اسلامی خبر می دهد. باردیگر هفته بهزیستی، هفته مهروزی و دوستی، هفته صفا و صمیمیت، هفته مهربانی و یاری......با آن موج احساس های لطیفش که به ملت هدیه می دهد از راه رسید.

اینجانب ضمن عرض تبریک این روز خجسته، از همه  تلاشگران صبور و مهربان این عرصه مهم که با مسئولیت پذیری باعث تسکین آلام معلولین و کاهش دغدغه های بیماران، آرامش بازنشستگان، مستمری بگیران، جوانان و سایر اقشار مردم می گردند صمیمانه تشکر می نمایم و امیدوارم همه با هم در مسیر بهزیستی، این کانون عشق و فداکاری و ایثار، تا رسیدن به رفاه وسلامت اجتماعی گام بر داریم. 

مریم وافری فاروجی

رییس اداره بهزیستی شهرستان فاروج

کد خبر 39499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد