بهزیستی قم میزبان نشست فصلی دبیران ستاد اقامه نماز بود

نشست فصلی گروه چهار دبیران ستاد اقامه نماز دستگاهای استان به میزبانی بهزیستی قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن اجتماعات بهزیستی قم برگزار شد دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و تبریک هفته بهزیستی و گرامیداشت یادوخاطره شهید فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور فلسفه انقلاب و ثمره خون شهدا را «الَّذِینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاهَ» برشمرد و بر اهمیت توجه به نماز خصوصا نماز جماعت در دستگاه ها تاکید کرد .

 در ادامه این نشست محمد خامه یار مدیر ستاد اقامه نماز استان  ضمن تبریک هفته بهزیستی : علت انتخاب بهزیستی جهت میزبانی این نشست را تبریک هفته بهزیستی و عرض خداقوت خدمت مددکاران و پرسنل خدوم بهزیستی برشمرد و افزود علت دوم هم این بود که مدیر کل بهزیستی استان فرزند شهید هستند و از معدود مدیران فرزند شهید می باشند .

خامه یار در ادامه با اشاره به سختی کار در امر اقامه نماز جماعت افزود : عشق به نماز خیلی از سختی ها را برای ما آسان می کند و همه ناملایمات در برگزاری نماز که بر دوش دبیران اقامه نماز است اجر و پاداش آن نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

وی اظهار داشت: کار ما در امر نماز کار داوطلبانه و دلیست که به آن تن داده ایم، این را قدر بدانیم و در توسعه آن نباید دچار تردید شویم.

کد خبر 39493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد