پیام مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی بمناسبت هفته بهزیستی

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی طی  پیامی چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی را به تلاشگران جامعه بهزیستی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی،  دکتر محمد شجاع در طی پیامی فرا رسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان بهزیستی بعنوان ثمره انقلاب اسلامی با هدف مددرسانی به نیازمندان جامعه در راستای گسترش خدمات همراه با حفظ کیان خانواده های آسیب پذیر و با رویکرد حفظ کرامت انسانی فعالیت می نماید .خدمت در سازمان بهزیستی به نوعی عبادت است و به‌دست آمدن این افتخار برای کارکنان بهزیستی جای شکرگزاری دارد.

این سازمان بیش از هر چیز بر پایه خیرخواهی، اخلاق مداری و انسان دوستی همه ایرانیان بنا شده است و آرمان دولت تدبیر و امید نیز حرکت از بهزیستی دولت محور به بهزیستی جامعه محور است.

اکنون و در چهل و یکمین سال تاسیس این سازمان قرار داریم می توان گفت بهزیستی با بهره گیری از ظرفیت مدیران و کارشناسان خدوم و از خود گذشته در بخش های دولتی و خصوصی با نگاه علمی به بررسی نارسایی ها و مشکلات اجتماعی می پردازد و به طور همزمان با توسعه پژوهش های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر گام برداشته و استمرار این فعالیت ها مرهون تلاش همه ی پرسنل این سازمان و همراهی مردم نیک اندیش می باشد.

هفته بهزیستی امسال را با شعار بهزیستی در گام دوم : هوشمندسازی ، محله محوری ، سلامت اجتماعی در خانواده را در باتوجه به شرایط کرونایی و رعایت کامل پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می کنیم.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش خالصانه و بی ادعای همکاران خدوم و صبور خویش در بهزیستی استان، هفته بهزیستی را خدمت تمامی همکارانم تبریک عرض می نمایم و براین باورم هفته بهزیستی غیر از آنکه فرصتی است تا به همه کارکنان و خدمتگزاران سازمان بهزیستی تبریک و خسته نباشید بگویم و از همراهی همه خیرین و انسان‌دوستی‌های ایشان تشکر کنم؛ مجالی است تا همه ایرانیان و بالاخص تشکل‌های مردم‌نهاد را به یاری کردن سازمان بهزیستی تشویق کنم و از ایشان بخواهم دست در دست یکدیگر برای ساختن جامعه‌ای بکوشیم که در آن معلولیت و ناتوانی آسیب قلیل باشد و معلولان، ناتوانان و آسیب‌دیدگان در سایه عطوفت و خیرخواهی وافر همنوعانشان از حداکثرهای ممکن رفاه برخوردار باشند و زندگی انسانی عزتمند را تجربه کنند.

دکتر محمد شجاع

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی

کد خبر 39488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد