تقویت محله محوری و سرمایه های اجتماعی سنگر نخست جهاد در سازمان بهزیستی

رویکرد پیشگیری از مهم ترین رویکردهای سازمان بهزیستی است که در این راستا محله گرایی و تقویت محله محوری و سرمایه های اجتماعی سنگر نخست این جهاد است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان   در پیامی فرا رسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

 

بسمه تعالی

با سلام و احترام

در چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی با شعار"بهزیستی در گام دوم  هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده" با تاکید بر برنامه ها و اهداف در جهت بهبود زندگی افراد و گروه‌های آسیب‌ پذیر جامعه در گام اول انقلاب قرار داریم که بر هوشمند سازی  تاکید بر ساده تر و پیشرفته کردن زندگی و از جهتی دستیابی بیشتر و بهتر خدمت گیرندگان و رضایت خدمت گیرندگان و جامعه هدف بهزیستی اشاره دارد.

رویکرد پیشگیری از مهم ترین رویکردهای سازمان بهزیستی است که  در این راستا محله گرایی و تقویت محله محوری و سرمایه های اجتماعی سنگر نخست این جهاد است.  

سازمان بهزیستی با نگاه تخصصی و کارشناسی تامین سلامت اجتماعی خانواده را مستلزم برخورداری افراد خانواده از سلامت روانی و داشتن ارتباط مطلوب می داند و در راستای تامین سلامت اجتماعی جامعه هدف خدمات تخصصی متفاوتی را به آنان عرضه می دارد  در حقیقت سازمان بهزیستی ارائه خدمت به جاماندگان از رفاه و محرومین را از افتخارات و توفیقاتی می داند که خداوند به بندگان خاص عنایت می فرماید.   

اینجانب آغاز چهل و یکمین سال تاسیس سازمان بهزیستی را خدمت همه ی کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان و خانواده محترمشان، مسئولین مراکز دولتی وغیر دولتی و علی الخصوص جامعه هدف بهزیستی تبریک و تهنیت می گویم و از تلاش خالصانه و زحمات شما همکاران خدوم و صبور تقدیر و تشکر می کنم امید آن دارم که با تعاون، خرد جمعی و همدلی در سایه عنایات ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در تاکید شعار سال۱۴۰۰ مبنی بر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها  ارتقاء خدمت به جامعه هدف بهزیستی بیشتر از پیش محقق گردد.

 

علیرضا ایزدپور

مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 39486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد