مدیر کل بهزیستی استان زنجان در پیامی  فرارسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت

متن پیام بدین شرح است:

بهزیستی سازمانی حمایتی تخصصی است که در مسیر بالندگی و ارتقا خدمات گام برمی دارد. امسال و در آستانه فرارسیدن هفته بهزیستی و چهل و یکمین بزرگداشت این سازمان  با شعار "بهزیستی درگام دوم، هوشمندسازی، محله محوری، سلامت اجتماعی" این اداره کل در مسیر ایجاد بستر سازی مناسب جهت آسیب زدایی و ایجاد  سلامت اجتماعی، بالندگی و استقلال فردی  در جامعه گام بر می دارد و در این مسیر  چون همیشه با نگاهی علمی در سایه تلاش، همدلی  و مهربانی بر آن است تا جامعه هدف متنوع این سازمان در سایه حمایت  و ارتقا خدمات، شاهد خانواده  های شاد و سالم باشد.
شعار هفته بهزیستی در سال جاری شامل سه محور اساسی است، در محور اول"هوشمند سازی" با توجه به رشد تکنولوژی و استفاده از فناوری‌های روز در مجموعه و باتوجه به شعار ارائه خدمات به مددجویان در منزل، بهزیستی تلاش نموده خدمات درخور و شایسته‌تری به مددجویان ارائه کند لذا بر این اساس تقویت وراه‌اندازی سامانه ثبت الکترونیکی مددجویان و استفاده از خدمات دولت الکترونیک در دستور کار قرار دارد تاجامعه هدف  بتوانند بدون مراجعه حضوری خدمات مورد نیاز را در منزل دریافت نمایند.
در محور دوم، "محله محوری"هدف ظرفیت سازی، تشکیل و توسعه گروه های مردمی، افزایش سطح مشارکت اجتماعی، ترویج و توسعه رویکرد یادگیری و تغییرات اجتماعی در محله، آگاهسازی، حساس سازی توانمندسازی و توسعه ظرفیت های محلی به منظور ارتقاء سلامت اجتماعی است. و براین اساس سازمان بهزیستی با هدف دسترس‌پذیری، تقویت مشارکت مردم و افزایش ضریب نفوذ خدمات اقدام به راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی در مناطق مختلف کشور با اولویت پراکندگی جغرافیایی گروه‌های هدف نموده است.
در محور سوم سازمان بهزیستی به عنوان متولی "سلامت اجتماعی"بر این باور است که زیربنایی ترین عامل پیشرفت و تکامل جامعه سلامت جسم، جان و روان سرمایه های انسانی بوده و بالندگی هر کشور در گرو برخورداری از انسان های دارای سلامت اجتماعی است.
اینجانب هفته بهزیستی را به همه مهرورزان فداکار بهزیستی، تلاشگران عرصه سلامت اجتماعی و ایثارگران مسیر دشوار بهتر زیستن صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از تمامی مدیران، کارشناسان، روانشناسان ومددکاران بهزیستی که رسالتی سنگین و حرفه ای را بر عهده گرفته اند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای همگان آرزوی سلامتی و موفقیت را دارم.
محمد محمدی
مدیر کل بهزیستی

کد خبر 39485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد