در زمینه ارتقای کیفیت خدمات بهزیستی به پیشرفت‌های خوبی رسیده‌ایم

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: تلاش برای خدمت بهتر و مؤثرتر به جامعه‌ی هدف بهزیستی، حتی یک لحظه متوقف نمی‌شود.

دکتر مسعود فیروزی که در مراسمی که به مناسبت آغاز هفته بهزیستی و روز عفاف و حجاب در محوطه‌ی این اداره کل برگزار گردید با بیان این مطلب گفت: بهزیستی در جهت ارتقای کیفیت خدمات به جامعه‌ی هدف حرکت می‌کند و اقدامات دولت در دو سال اخیر، در راستای همین هدف بوده است.

وی افزایش مستمری‌ها، شفاف شدن خدمات، افزایش نظارت‌ها، تأسیس مراکز مثبت زندگی و گسترش برون‌سپاری خدمات را از جمله برنامه‌های اجرا شده بهزیستی در دو سال اخیر برشمرد و گفت: همه‌ی فاکتورها و شاخص‌های عملکردی بهزیستی نشان می‌دهد که ما به پیشرفت‌های خوبی در زمینه ارتقای کیفیت خدمات به مددجویان رسیده‌ایم به گونه‌ای که بیشترین خدمات مالی و کمک‌هزینه‌ای مددجویان، در کوتاه‌ترین زمان و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه جمعیت گفت: ایشان تحدید نسل را یک اشتباه خواندند و در سیاست‌های کلی ابلاغی ایشان به دولت، بر افزایش باروری و آسان‌سازی ازدواج و تولید نسل، تأکید بسیاری شده است.

وی تأکید کرد: برخی کارشناسان می‌گویند در ۵۰ سال آینده اگر جمعیت با همین آهنگ فعلی پیش برود و چاره‌ای اندیشیده نشود، با جمعیت زیر ۴۰ میلیون روبرو خواهیم بود که نیمی از آن را سالمندان تشکیل می‌دهند که اداره‌ی کشور را بسیار دشوار می‌کند.

دکتر فیروزی با اشاره به روز ملی حجاب و عفاف گفت: واقعه گوهرشاد، نشان از غیرت ملی ایرانیان در دفاع از نوامیس‌شان است و دفاع مقدس و دفاع از حرمین شریفین، نشانه‌های این غیرت ملی است که هزاران شهید را تقدیم اسلام کرده است.

دکتر فیروزی، سرمایه‌ و منابع، نیروی جوان و فعال و کالای فاخر فرهنگی را سه عامل لازم برای پیشبرد اهداف انقلاب و نظام در جهان امروز برشمرد و گفت: با این داشته‌ها می‌توانیم سهم بزرگی از فرهنگ آینده‌ی جهان را از آن خود کنیم و در جهان بی‌مرز آینده، جابگاه والایی برای خود داشته باشیم.

در این مراسم از ۲۰ نفر از کارکنان بهزیستی که فرزندان سوم و بیشتر داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 39480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد