پیام مدیر کل بهزیستی استان قم به مناسبت هفته بهزیستی

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم با صدور پیامی چهل ویکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور را تبریک گفت:

بسمه تعالی

پیامبر گرامی اسلام(ص) در حدیثی فرمودند : « أفْضَلُ الاْعْمالِ أحْمَزُها» بحار الأنوار : 191/70.   بهترین اعمال دشوارترین آنهاست .   این سخن گوهربار نشان می دهد خدمات و اعمال خیر هر قدر انجام آن از نظر جسمانی یا روحی سنگین تر باشد فضیلت و ثواب آن بیشتر است و کار در سازمان بهزیستی و خدمت به شریف ترین و عزیزترین قشر جامعه آن هم در این شرایط سخت اقتصادی اگر با نیت خالص باشد بی شک مصداق این حدیث شریف است .

هفته بهزیستی امسال با شعار بهزیستی در گام دوم : هوشمندسازی ، محله محوری ، سلامت اجتماعی در خانواده   همراه است و این شعار اهمیت توجه به حرکت سازمان در مسیر گسترش خدمات برپایه دولت الکترونیک ، تمرکز بر محله محوری و استفاده از ظرفیتهای محلی و منطقه ای و در نهایت توجه خاص به سلامت اجتماعی و تکریم و حمایت از کانون خانواده را متذکر می شود .

انتظار بجا و شایسته ای است در طلیعه چهل و یکمین سال تاسیس سازمان با ورود به حوزه های تخصصی بویژه در حوزه پیشگیری از معلولیتها و آسیب های اجتماعی  و آگاهسازی خانواده ها به این دو مقوله حیاتی هم از هزینه های مادی ، معنوی و اجتماعی خانواده بکاهیم هم بار مالی دولت را کم کنیم ، بدیهی است تحقق کامل سلامت اجتماعی ممکن نیست مگر با احساس مسوولیت اجتماعی و اجماع همگانی اعم از مردم، مسوولان ، دستگاههای مختلف ، رسانه ها و افراد صاحب نفوذ معنوی و اجتماعی  . 

اینجانب ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای عموم همکاران پرتلاشم در بخشهای دولتی ، خیریه و خصوصی ، خیرین و شرکای اجتماعی بهزیستی ، مراکز مثبت زندگی و کلیه مراکزشبانه روزی و روزانه و... هفته بهزیستی را تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق ، سلامت و سعادت همگان را خواستارم .

دکتر مهدی پهلوانی

مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 39478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد