پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر « ولی اله نصر» در پیامی فرا رسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:
بهزیستی در چهل و یکمین سال تاسیس و در گام دوم با رویکردی اجتماعی  و با شعار " هوشمندسازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده" تلاش دارد  تا  هر چه بیشتر و بهتر در مسیر ایجاد بستر مناسب؛ جهت آسیب زدایی و ایجاد نشاط و شادی برای آحاد مردم گام بر دارد.
امیدوارم امسال با ابتکارات نو، همدلی و وحدت هرچه بیشتر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن از جمله پتانسیل شرکای اجتماعی در بخش دولتی و خصوصی، بویژه خیرین گرانقدر و سمن‌های فعال؛ با شفافیت تمام برای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه، گامی موثرتر در راستای ارتقای هرچه بیشتر سلامت اجتماعی برداریم.
بهزیستی استان از دی ماه سال گذشته با رویکرد محله‌محوری و تکیه بر پتانسیل‌های بومی هر منطقه و شرکای اجتماعی در بخش دولتی و خصوصی، فعالیت‌های محله محور  را در راستای سلامت اجتماعی خانواده‌ها، در محله زینبیه اصفهان کلید زد و در بهمن ماه هم در محلات شهر فلاورجان این روند را ادامه داد. این خود، بیانگر این نکته مهم است که فعالیت‌های بهزیستی استان در گام دوم در چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته بهزیستی با شعار " شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده " در راستای سلامت اجتماعی خانواده؛ امروز در چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت هفته بهزیستی با شعار " هوشمندسازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده " مسیر پیوسته و هدف دار را دنبال می کند.
با توجه به اینکه در حال حاضر سبک زندگی مردم تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است و باعث بروز وسواس فکری، استرس اضطراب و نگرانی، پایین آمدن شاخص امید به زندگی و کاهش روابط همدلانه در تعاملات خانواده‌ها گردیده است؛ کارشناسان و روانشناسان بهزیستی که از مدت ها قبل با ارائه خدمات مشاوره‌ای برای تحکیم بنیان خانواده در تلاش بودند، همچنان نیز با حاکمیت روح انسانی، روحیه مددکاری و نوع دوستی با مداخلات عالمانه و خدمات مشاوره‌ای در ابعاد مختلف خانوادگی در پی کاهش و حل تعارضات خانوادگی و افزایش سلامت اجتماعی خانواده‌ها هستند.
امیدوارم تلاش همکارانم و شرکای سلامت اجتماعی بهزیستی در جای جای استان در جهت تحقق ارتقاء شاخص‌های رفاه و سلامت اجتماعی همه هم استانی‌های عزیز و گسترش عدالت اجتماعی، نشاط و شادی را به خانواده‌ها تزریق کند تا بتوانند به سلامت دوران سخت کرونایی را طی کنند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر محمدعلی فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی و ضمن قدردانی از تلاش خالصانه و بی ادعای همکاران خدوم و صبور خویش در بهزیستی استان، هفته بهزیستی را خدمت تمامی همکارانم، جامعه هدف و تمامی شرکای اجتماعی بهزیستی در بخش دولتی و خصوصی در سراسر میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای همگان آرزوی سلامتی و موفقیت را دارم.

                                                                               دکتر ولی اله نصر

                                                                   مدیر کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 39470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد