در رسانه| بهره‌برداری از ۱۵ واحد مسکن مددجویی در کبودراهنگ

ایسنا/همدان رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از بهره‌برداری از ۱۵ واحد مسکن مددجویی در هفته جاری خبرداد.

به گزارش ایسنا، رضا جعفری نیکو در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های قابل اجرا در چهل و یکمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته بهزیستی ۲۵تیرماه و با توجه به ویروس کرونا برنامه‌های پیش‌بینی شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

جعفری نیکو با تشریح برنامه‌های هفته بهزیستی گفت: در حوزه مسکن تلاش شده است با پرداخت وام بلاعوض مسکن  از سوی اداره بهزیستی کبودراهنگ و با مشارکت خیرین همچنین خود مددجویان  در راستای خانه‌دار شدن اقشار نیازمند گامی برداشته شود.

وی اظهار کرد: در بین ۱۵ واحد مسکن مددجویی یک واحد مسکن مددجویی دو معلولیتی در روستای شیرین سو و یک واحد تک معلولیتی در روستای اورقین است که با حضور مدیران شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس بهزیستی شهرستان، دیدار با نماینده مجلس، امام جمعه و فرماندار شهرستان کبودراهنگ، غبارروبی مزار شهدای گمنام، سرکشی به منزل مددجویان و دلجویی از خانواده معلولین و زنان سرپرست خانوار را از جمله برنامه‌های هفته بهزیستی در شهرستان کبودراهنگ برشمرد.

جعفری نیکو اهدای سبد غذایی به مددجویان تحت پوشش، بازدید از مراکز غیر دولتی توانبخشی، پیشگیری و مثبت زندگی، برگزاری دوره‌های آموزشی غیر حضوری را  از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی دانست.

کد خبر 39462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد