استقبال معاون توانبخشی بهزیستی مازندران از کشتی‌گیران تیم ملی ناشنوایان

عبدالرضا قلندری ، معاون توانبخشی بهزیستی مازندران با همراهی حسین کریمی مسول امور تربیت بدنی بهزیستی استان از مدال آوران عضو تیم ملی کشتی جوانان ناشنوای ایران استقبال کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ عبدالرضا قلندری معاون توانبخشی بهزیستی مازندران ضمن خوش‌آمدگویی به این جوانان و قدردانی از تلاش های اعضای تیم ملی کشتی ناشنوایان با تقدیم حلقه گل، پیام تبریک دکتر گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان را به آنان ابلاغ کرد.

 معاون توانبخشی بهزیستی مازندران گفت: مسابقات کشتی آزاد ناشنوایان جهان در دو رده بزرگسالان و جوانان از ۱۵ تا ۱۸ تیرماه در استانبول ترکیه برگزار شد و این ورزشکاران نشان دادند که با تلاش و پشتکار می توان به موفقیت دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه مدال آوری و افتخار آفرینی ورزشکاران دارای معلولیت سبب ایجاد و ترویج روحیه تلاش و امید در بین آحاد جامعه به ویژه افراد دارای معلولیت می شود ، افزود : هدف بهزیستی در حوزه ورزشی توانمندسازی و ایجاد امید و به عرصه کشاندن افراد دارای معلولیت برای زندگی بهتر و نشان دادن توانمندی آنان می باشد .

قلندری با تاکید بر حمایت از ورزش افراد دارای معلولیت ، ادامه داد : همه مسوولان دستگاه های دولتی و غیر دولتی که در زمینه ارتقای ورزش افراد دارای معلولیت مسوولیتی برعهده دارند باید برای ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس آنان تمام تلاش خود را در راستای فراهم کردن امکانات به کار گیرند تا ورزشکاران بتوانند با پشتکار بیشتر به تلاش خود ادامه دهند.

لازم به ذکر است تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان کشورمان با کسب ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در ترکیه را از آن خود کردند.

که در این رقابتها کشتی گیران مازندرانی با کسب ۲ طلا و ۲ برنز نقش پررنگی داشته اند. حمیدرضا کنعانی بهشهری و امیرمحمد قلی نیا بابلی صاحب گردن آویز طلا و حسن مدانلو ساروی و علی مومیوند نوشهری هم برنزی شدند.

مهدی رحیمی ساروی دیگر نماینده مازندران هم در کشتی آزاد جوانان پنجم شد.

کد خبر 39459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد